Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:14:01 GMT

وزیر نفت پای درد دل مردم و مسئولان کنگان بنشیند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۷۰۷۹

وزیر نفت پای درد دل مردم و مسئولان کنگان بنشیند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به برخی سفرهای وزیر نفت به منطقه اظهار داشت: مردم شهرستان کنگان به عنوان میزبانان صنعت از وزیر نفت توقع دارند همانگونه که به شهرستان‌های دیگر سفر می‌کند به کنگان نیز سفر و پای حرف و درد و دل مردم بنشیند و مطالبات مردم و مسئولین منطقه را بشنود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از انتظارات و مطالبات مردم از وزیر نفت احداث بیمارستانی مستقل و یا احداث بیمارستان دانشگاهی مجهز در این منطقه است.

خطیب جمعه با گرامیداشت هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مردمی بودن را از ویژگی‌های دولتمردان شهید دانست و عنوان کرد: مسئولین باید خود را از جنس مردم بدانند و همواره همراه مردم و خود را وقف خدمت به مردم کنند.

محمودی با بیان ویژگی‌های دولتمردان شهید گفت: ساده زیستی، حفاظت و دلسوزی برای بیت المال، تقید به قانون، عدالت محوری، انضباط و نظم کاری، تقید به دین و معنویت، هزینه کردن خود برای انقلاب از مهمترین ویژگی‌های دولتمردان شهید رجایی و باهنر بود.

مسئولان کنار مردم باشند

وی در ادامه با تشکر از خدمات و تلاش‌های دولت ایران قوی در ۱۳ ماه گذشته، با تشکر از فرماندار مردمی و انقلابی کنگان، یکی از شاخص‌های سنجش عملکرد دولت‌ها را میزان انطباق آنان با انتظارات و مطالبات رهبری معظم انقلاب ذکر کرد.

محمودی افزود: تمسک به ارزش‌های اساسی انقلاب یکی از مهمترین مطالبات رهبری از دولت است که در حکم تنفیذ ریاست جمهوری نیز این مسیر را درست و بر ادامه این مسیر تاکید کردند.

امام جمعه تصریح کرد: تحقق دولت مردمی، کنار مردم بودن به معنای واقعی کلمه، خلوص نیت و تلاش مجاهدانه، داشتن برنامه برای حل مسائل و مشکلات کشور از مهمترین مطالبات رهبری از دولت است.

محمودی با تحسین برخی اقدامات دولت سیزدهم از جمله در حوزه مسکن گفت: اقدام دولت در تأمین مسکن و گام‌های اساسی برای حل این مشکل بزرگ ستودنی است.

تعلل و وقت کشی آمریکایی‌ها نشان از استیصال است

وی در بخش دیگر از خطبه‌ها با اشاره به مذاکرات برجامی و وقت کشی آمریکایی‌ها گفت: تعلل و وقت کشی آمریکایی‌ها نشان از استیصال آنها مقابل ایران مقتدر اسلامی است.

خطیب جمعه کنگان با انتقاد از برخی اظهار نظرهای وادادگان به غرب در داخل کشور در خصوص برجام و کوتاه آمدن مقابل استکبار بیان کرد: همانگونه که ریاست محترم جمهور فرمودند، جمهوری اسلامی ایران هرگز از مصالح و منافع ملی کوتاه نخواهند آمد و با تکیه به ظرفیت‌های داخلی برای خنثی سازی تحریم‌ها مقتدرانه ایستادگی خواهند کرد و این غرب است که باید برای پاییز و زمستان شهروندانش فکری اساسی کند.

وی با گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل شجره طیبه جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان افزود: تفکر مقاومت و حزب الله برخواسته از اندیشه‌های ناب امام امت و بزرگانی مانند شیخ راغب، سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله (به عنوان درس آموز مدرسه فکری نابغه جهان اسلام شهید آیت الله صدر) است.

اشاره به برخی آثار امام سجاد (ع) از جمله دعاها و مناجات‌های حضرت، بیان برخی از خطبه‌های تاریخی امام سجاد (علیه السلام) و تحلیلی بر ارتباطات سیاسی انصارالله یمن و روسیه و وحدت برای مقابله با آمریکا از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود.

کد خبر 5573462

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر کنگان خطبه های نماز جمعه محمود محمودی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 اردبیل آمار کرونا اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم خراسان رضوی وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

دستگیری کلاهبردار 10 میلیاری با 18 شاکی در ورامین + فیلم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق 4 راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرزها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از 99 درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟