Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه تمدید ثبت‌نام مجدد (مرحله دوم) پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۱ منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه مورخ 1401/05/31 بدینوسیله به اطلاع داوطلبان ثبت‌نام پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی مهر ماه سال 1401 می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (1401/06/04) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز سه­ شنبه مورخ 1401/06/08 نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای پذیرش دوره مذکور و اصلاحات مندرج دراطلاعیه مورخ 1401/05/31 و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این پذیرش اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوره کاردانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در هفت رشته در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد. - اخبار سیاسی -

مهدی شیری مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم از پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی (PhD) در هفت رشته برای سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه جامع انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گفته وی روانشناسی تربیتی، حقوق بین الملل عمومی، مدیریت بحران،  مدیریت رسانه، مطالعات زنان و خانواده گرایش حقوق زن در اسلام، مطالعات زنان و خانواده گرایش مطالعات حقوق خانواده و مطالعات سیاسی انقلاب اسلامی گرایش آینده پژوهی انقلاب اسلامی از جمله رشته هایی است که در این دانشگاه دانشجو جذب می شود.

علاقه مندان برای شرکت در آزمون این رشته ها می‌توانند تا 20 اردیبهشت 1403 به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است