Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی سلاجقه ظهر امروز در سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: به نمایندگی از رییس جمهور حامل سلام گرم به شما مردم خوب هرمزگان هستم.

وی در بیان گوشه‌ای از خدمات یک ساله دولت سیزدهم، بازسازی انقلابی و عقلانی را محور حرکت دولت برشمرد و افزود: این دولت به یمن پشتیبانی مردم و بدون شعارهای مردم فریب، تاکنون 31 سفر استانی انجام داده و اتمام پروژه‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلاجقه تأکید کرد: در سال قبل در همین استان، 4500 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح شد اما امسال 110 هزار میلیارد تومان.

به گفته معاون رییس جمهور، در بعد خارجی، دستاوردهای کلانی داشته‌ایم که به برکت تبعیت از رهبری و حمایت مردم بدست آمده است. 

وی از حذف ارز 4200 تومانی به انقلاب بزرگی در اقتصاد کشورمان یاد کرد و گفت: سران برخی از کشورها به ایران می‌آیند و می‌گویند که ما ارز چند نرخی در کشورمان داریم ولی جرات دست زدن به آن نداریم و آیت الله رییسی بود که این کار بزرگ را کرد.

سلاجقه عنوان داشت: حاج آقای رییسی معمولا مبنای حکومتش را 4 ساله تعریف کرده‌اند و می‌شد این حذف ارز را در پایان سال چهارم انجام دهد اما این کار مهم را در ابتدای دولت خویش انجام داد و با حمایت مردم و تحمل مردم و مرارت‌های ناشی از آن و بصیرت عمومی این اتفاق افتاد و خناسان را ناکام گذاشت.

وی گفت: در مردادماه، تورم وضعیت بهتری نسبت به سال قبل پیدا کرده و بانک جهانی هم اعلام کرده که رشد اقتصادی ایران رو به جلوست.

در بحث فروش نفت، نسبت به قبل از تحریمها وضعیت خوبی داریم و ارز آن نیز به داخل منتقل می‌شود و این سوأل مطرح است که چرا سفره مردم باز نمی‌شود؟ ای کاش در تحویل دولت‌ها، یک فضایی در کشور بود که دولت‌ها وضعیت شفافی که تحویل می‌گیرند را به مردم توضیح دهند و آن وقت مردم قضاوت می‌کردند که چه کسی خادم و چه کسی خائن است؟

وی گفت: دولت سیزدهم ماهی 15 هزار میلیارد تومان سررسید اوراق سال‌های گذشته و 480 هزار میلیارد تومان بدهی‌های متفاوت ناشی از کسری بودجه را پرداخت می‌کند و بعد از انقلاب، سراغ دارید که دولتی بدون استقراض از بانک مرکزی حقوق پرداخت شود ولی در این مدت ریالی از بانک مرکزی استقراض نشده است و کشور با تمام قوا در حال حرکت رو به جلو است و روزهای خویش در انتظار کشور است.

انتهای پیام/ 3728 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان محیط زیست هرمزگان بندرعباس علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی