Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت:۱۴ پهنه معدنی داریم که برای ۵ مورد پروانه اکتشاف صادر شده و همه پلی‌متان است دستور وزیر برای اکتشاف شرکت تهیه و تولید با قدرت زیادی باید صادر شود تا کار سرعت گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد،محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در حاشیه سفر وزیر صمت به این شهرستان اظهارداشت: برای پروژه‌های خرد مشکل تامین اعتبار نداریم و برای پروژه های بزرگ نیازمند نگاه وزارت صمت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارخانه مونتاژ تراکتور در گناباد با سرمایه کامل شخص سرمایه گذار احداث شده و برای توسعه و رونق آن نیازمند حمایت وزرات صمت و جهاد کشاورزی است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از مشکلات آستان خام فروشی است که از وزیر صمت انتظار داریم در حوزه فرآوری مواد معدنی در استان نگاه ویژه تری داشته باشند.

صفایی با اشاره به راه اندازی شرکت‌های توسعه ای در شهرستان‌ها بیان کرد: یکی از معادن شهرستان مجوزش در حال ابطال است که پیگیر هستیم در سفر وزیر موافقت انتقال آن به شرکت توسعه ای گناباد را دریافت کنیم.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که با سرمایه گذار داشته ایم از وزیر امروز درخواست اختصاص 10 میلیون تن سنگ آهن را داریم تا این سرمایه گذار کار خود را آغاز کند.

روز سوم هفته دولت در خراسان رضوی/5 طرح صنعتی و کشاورزی با حضور وزیر صمت در گناباد افتتاح شد+تصاویرخنده از لبان پسته‌کاران گنابادی رخت بربسته است / جولان دلال‌ها میان باغات و فروش 4 برابری در پایتخت + فیلموزیر صمت: تسهیلات خرید تراکتور به کشاورزان پرداخت می‌شود

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 14 پهنه معدنی داریم که برای 5 مورد پروانه اکتشاف صادر شده و همه پلی‌متان است دستور وزیر برای اکتشاف شرکت تهیه و تولید با قدرت زیادی باید صادر شود تا کار سرعت گیرد.

امیر رضا رجبی، مدیر کل صمت خراسان رضوی نیز در گفتگویی اعلام کرد: خوشبختانه براساس آمار وزرات کشور در کشور در دهه دولت بیشتر میزان بهره برداری از واحد هایی تولیدی را در سطح کشور داریم.

وی افزود: برای صنایع گناباد که نیز دچار مشکل شده اند پیگیر دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و رفع دیگر مشکلات آنها می باشیم.

حسن باصری، رئیس خانه صنعت معدن و تجارت گناباد نیز در گزارشی به وزیر صمت اظهارداشت: شهرستان گناباد 176 واحد صنعتی و42 واحد معدنی با اشتغال 10 هزار نفر در مجموع داریم که سالانه 4 هزار تن محصول به 17 کشور از گناباد صادر می شود.

وی ادامه داد: در خصوص سنگ‌های ساختمانی در روز 250 کامیون خام صادر می‌کنیم که در حوزه فرآوری این مواد نیز نیازمند کمک براسی واحد‌های فرآوری می‌باشیم.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت گناباد بیان کرد: خام فروشی یکی از مشکلات جدی در این شهرستان است که با تولید روازنه نزدیک 200 تن شیر ولی بیشتر آن خام صادر و یا در تولید سماق قطب کشور هستیم که در فرآوری آن اقدامی صورت نگرفته است.

باصری با بیان مشکلات واحدهای تولیدی گفت: افزایش زیاد کرایه حمل و نقل مشکلات زیادی برای صنعت ایجاد کرده در سال گذشته 4 بار افزایش داشته است و در شهرستان‌ها برای رساندن محصول به بازار فروش باید هزینه زیادی انجام شود.

وی افزود: بانک‌ها از آذر ماه سال گذشته پرداخت تسهیلات را قفل کرده اند و اگر این مشکل را حل نکنید تا پایان سال خیلی از صنایع زمین گیر خواهند شد.

انتهای پیام/282

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است

بهرام عین اللهی٬‌ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: به رکورد ۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان رسیده ایم. در بدو شروع به کار دولت سیزدهم  ۷۰۰ شرکت دانش بنیان داشتیم که امروز و بعد از دو سال و نیم به ۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان افزایش یافته است.

او گفت: این افزایش یک رکورد محسوب می‌شود و  یکی از کار‌های بسیار خوب در زمینه پانسمان بیماران پروانه‌ای بود که امیدواریم با حمایت‌های بیشتر به تجاری شدن برسد و بتواند نیاز‌های کشورمان را تامین کند.

وزیر بهداشت تاکید کرد که حمایت از شرکت‌های دانش بنیان جزء کار‌های مهم این وزاتخانه است.

عین اللهی افزود: بنای ما بر این است که با تقویت دانش‌بنیان‌ها دارو‌های اکثر بیماری‌ها را تامین کنیم و در مورد تالاسمی هم همین موضوع مطرح است. بعضی از بیماران می‌گویند داروی داخلی استفاده نمی‌کنیم و حتما داروی خارجی می‌خواهیم که این موضوع را باید متخصصین تشخیص دهند. 

او گفت: اولویت ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع کمبود‌های دارویی است. تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است.

وزیر بهداشت درباره چرایی رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گفت: در این سنین تمامی اعضای بدن کودک رشد تکاملی دارند و هرگونه نقصی می‌تواند تا پایان عمر با فرد بماند به همین دلیل با پیشنهاد وزارت بهداشت در هیئت دولت این موضوع به تصویب رسید و جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که کودکان را در ۷ سال اول زندگی در مراکز دولتی به شکل رایگان درمان کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • اکتشافات جهانی نفت و گاز سقوط کرد
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه