Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سجادی پس از پایان مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اهدای مدال برترین‌های جام جهانی اسکی روی چمن دیزین گفت: خدمت فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی خسته نباشید می‌گویم. حدودا ۱۰ سال پیش در همین پیست میزبان رقابت‌های قهرمانی جهانی بودیم و بعد از یک فاصله نسبتا طولانی در این دوره هم که به صورت لیگ جهانی برگزار می‌شود، چیزی مشابه به آن مسابقات را داشتیم که البته تیم‌های آن کمتر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل مشکلات کرونا از میزبانی‌ها فاصله گرفته بودیم اما با همت فدراسیون، شرکت تجهیز و توسعه و مسوولین پیست سعی کردیم که میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم. به ورزشکاران ایرانی رشته اسکی روی چمن که مهیج اما بسیار خطرناک است، تبریک می‌گویم. در این مسابقات ایمنی ورزشکاران و رسیدن به خط پایان در کمال سلامتی هم یکی از اهداف ما بود که خدا را شکر مشکلی هم ایجاد نشد.

سجادی درباره نتایج ورزشکاران و استقبال مردم عنوان کرد: نتایجی که به دست آمد چه در بخش خانم‌ها و چه بخش آقایان با توجه به کمبود تجربه یک‌دهه‌ای‌مان در این رویدادها نتایج مطلوب است. از استقبال مردم، رسانه‌ها و علاقمندان هم تشکر می‌‌کنم. برنامه‌ریزی می‌کنیم تا در فصل زمستان شرایط خوبی در پیش باشد و بتوانیم از عزیزیان در آن فصل هم پذیرایی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره مشکلات ورزشکاران زن در این رشته گفت: به رئیس فدراسیون تضمین‌ها و قول‌های لازم را دادم تا از لحاظ تجهیزات هرچه نیاز دارند را به ما بگویند. این فرصت وجود دارد تا شرایط تسهیل شود و مجوز بگیریم. از نظر منابع مالی مشکلی نیست. ما در وزارت ورزش از آن‌ها حمایت می‌کنیم تا تمریناتی مستمر داشته باشند. این پیست دولتی است اما شرکت توسعه آن را به بخش خصوص واگذار کرده و بهره‌بردار هم کمال تعامل بوده. باز هم اگر برای تمرین امکاناتی نیاز باشد در خدمت آن‌ها هستیم.

سجادی اظهار داشت: ما در مسائل فنی فدراسیون‌ها ورود نمی‌کنیم. ممکن است کسانی برای کسب تجربه بروند، بحث مالی بر عهده ما است یا حتی بابت حضور فیزیکی هم ما به تصمیم فدراسیون‌ها احترام می‌گذاریم. به طور مثال یکی از نیازهای فدراسیون‌های کشتی حضور حداکثری در مسابقات است که ما موافقت شورای برون مرزی را برای آن‌ها گرفتیم تا تیم‌های مختلف کشتی بتوانند در سفرها شرکت کنند. به آن‌ها احترام گذاشتیم و برای اسکی هم همین‌گونه است و اعزام نفرات برات اسکی سرمایه گذاری است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان درباره میزبانی البرزی‌ها گفت: برگزاری این رویدادها در البرز مسبوق به سابقه است. در سایر رشته‌ها که رنگ و بوی طبیعت چون صخره‌نوردی وجود دارد البرز پیشرو است. حضور من در این مسابقات هم با وجود برنامه‌های فشرده، تشکر از مسوولین کرج و فدراسیون اسکی بود.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی اسکی روی چمن حمید سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که خبری در خصوص قهرمانی یک ورزشکار در رشته فیتنس چلنج با وزن 118 کیلوگرم منتشر شد! البته این ورزشکار در زمان مسابقه 118 کیلو نبود و با حدود 6 ماه تمرین و کاهش وزن 35 کیلوگرمی توانسته بود آمادگی حضور در مسابقات داخلی و بین المللی را کسب کند.

سید مجید قریشی که سال گذشته در مسابقات جهانی قرقیزستان با 40 سال سن یک طلا و دو برنز در بخش های مختلف رشته فیتنس چلنج کسب کرد، دو مسابقه دیگر را هم در سال 1402 تجربه کرد. این ورزشکار که حالا با 73 کیلوگرم وزن و 45 کیلو کاهش وزن نسبت به آغاز ورزش خود، برای مسابقات بین المللی رومانی می شود، یک نقره در جام جهانی اسپانیا و دو برنز در مسابقات بین المللی ترکیه کسب کرد.

قریشی با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد، گفت: "سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم و چندین مدال در مسابقات بین المللی و جهانی کسب کردم. من تازه انگیزه گرفته ام و در 41 سالگی می خواهم به خیلی از افراد به ویژه آنهایی که اضافه وزن دارند، ثابت کنم که هیچ وقت برای شروع کردن ورزش حتی در سطح قهرمانی دیر نیست."

وی که حالا به عرصه داوری هم ورود کرده، اضافه کرد: "در کنار ورزش توانستم دوره های داوری را هم پشت سر گذاشته و بعد از قبولی در تست های مدنظر دفترچه داوری بین المللی را هم بگیرم. دو هفته دیگر به رومانی می روم و آنجا هم به عنوان داور حاضر خواهم بود. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 در مغولستان و قهرمانی جهان به میزبانی ایران هم از دیگر برنامه هایم برای سال جاری است."

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت