Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد و باید صادقانه با تمام وجود در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان است برای توسعه و آبادانی شهرستان و کشورمان بی وقفه تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پیگیری سفر دولت به کرمان پرداخت و اظهار داشت: سفر رییس جمهور موجب رفع دغدغه‌های مردم این استان و شهرستان ها و مایه خیر و برکت است.

امام جمعه سیرجان گفت: مسئولان این شهرستان و استان کرمان برای تحقق اهداف دولت پیگیری جدی و موثر داشته باشند تا مصوبات سفر زودتر اجرایی شود.

وی ادامه داد: مشکل بحران آب و جبران خسارات ناشی از سیل اخیر و همچنین رفع مشکلات در بخش های کشاورزی و دامپروری و دیگر درخواست های مردم باید اقدام عاجل مسئولان در مصوبات سفر ایشان به استان برای شهرستان سیرجان باشد.

حجت الاسلام حسینی، اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان کرمان، دستاوردهای تشکیل حزب الله و مقاومت، اقتدار نظام اسلامی در رزمایش پهبادی، برپایی میز خدمت در نماز جمعه و ۹۰ طرح قابل افتتاح در هفته دولت از نکات بارز خطبه های نماز جمعه در سیرجان دانست.

وی گفت: آغاز رزمایش پهبادی ارتش ایران با استفاده از ۱۵۰ پرنده بدون سرنشین بیانگر این مطلب است که ایران اسلامی به قدرت های پهبادی منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه سیرجان به رزمایش پهبادی ارتش نیز اشاره کرد و گفت: اجرای موفقیت آمیز رزمایش تخصصی پهپاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در گستره جغرافیای ایران اسلامی قدرت ایران را به رخ دشمن کشید و جهان را به شگفتی واداشت.

وی افزود: ما امروز در همه حوزه های علمی و دفاعی به موفقیت های خوبی دست یافته ایم و رزمایش پهبادی ارتش یک بازدارندگی در برابر تهدیدهای دشمنان و در عین حال اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که با  قابلیت های رزمی، شناسایی، انهدامی، مراقبتی و پرتاپ با قابلیت دوام آوری در محیط جنگ الکترونیک را هم دارد.

وی به سالگرد شکست آمریکا در افغانستان اشاره کرد و گفت: شکست در عراق، یمن و افغانستان و ناکامی در اجرای طرح های جنگ طلبانه در منطقه نشانگر پوسیدگی و از بین رفتن حاکمیت آمریکا است که واشنگتن قربانی گرایش‌های استبدادی و ظالمانه حاکمان خود شده است.

خطیب جمعه سیرجان به چهلمین سال تاسیس حزب الله نیز پرداخت و گفت: همانطور که قرآن کریم وعده داده باطل نابود شدنی است و مقاومت در طول این ۴۰ سال همیشه پیروز بوده و شکست را بر دشمن صهیونیستی و حامیان آن تحمیل کرده است.

امام جمعه سیرجان افزود: حزب الله الهام بخش حرکت مقاومت و امروز حزب الله و مقاومت اسلامی در اوج عظمت و قدرت قرار دارند و توانمندی‌های مقاومت بیشتر از هر زمان دیگری است که قابل مقایسه با هیچ زمانی نیست و زمینه نابودی رژیم اشغالگر قدس هم فراهم شده است.

خطیب جمعه سیرجان در مورد برجام نیز گفت: در برجام باید با شرایط و حقوق و خواسته های ملت ایران توجه شود لذا طرف های غربی بدانند مسئولان نظام، اقتصاد کشور را به جریان مذاکرات گره نزده‌اند و پای مساله خنثی‌سازی تحریم‌ها به طور کامل ایستاده اند.

برچسب‌ها کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه سیرجان رزمایش پهبادی مصوبات سفر حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 6093346

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود