Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:45:38 GMT

لزوم مبارزه با فساد و اجرای عدالت در جامعه

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۷۲۶۹

لزوم مبارزه با فساد و اجرای عدالت در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان که با حضور امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری در مصلی قدس این شهر برگزار شد اظهارداشت: سفرهای استانی، مردمی بودن و در میان مردم بودن یکی از مهمترین رویکردهای خوب دولت سیزدهم بوده که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: جهت گیری دولت‌ها باید براساس فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل کردن به مطالبات و توصیه‌های ایشان باشد که دولت سیزدهم در این جهت حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب به تمام دولت‌ها در رابطه با تمام مسائل کشور توصیه‌هایی را فرموده‌اند که از آن جمله می‌توان به مردمی بودن، تکیه بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات کشور بوده است.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی کشور نیازمند یک تلاش شبانه روزی و مجاهدانه بوده زیرا مشکلات کشور انباشته از دوران های مختلف است.

وی اظهارداشت: اقدامات و کارهای بسیار خوبی توسط دولت سیزدهم در کشور بویژه سیستان و بلوچستان انجام شده اما در عین حال مشکلاتی وجود دارد که رفع آنها نیازمند همت مضاعف و تلاش بیشتر است.

آیت الله محامی تصریح کرد: یکی از مهمترین محورها و توصیه های رهبر معظم انقلاب مبارزه با فساد و اجرای عدالت است که این مساله باید همواره مورد توجه دولتمردان باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مردم نمی‌توانند فساد را در بین برخی از دستگاه‌ها و یا بنگاه‌های بزرگ اقتصادی دولتی مشاهده کنند زیرا این مساله باعث دلسردی آنان نسبت به کارگزاران خودشان می‌شود.

وی افزود: هر کس در هر مسولیتی که است باید درست برنامه ریزی و از امکانات کشور استفاده کند زیرا ما معتقدیم با وجود تحریم‌های ظالمانه براحتی می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

امام جمعه زاهدان اظهارداشت: مبارزه با فساد یک مطالبه عمومی هست و آنچه مردم را ررنج می دهد بروز فساد است.

آیت الله محامی با اشاره به نشست خبری استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استاندار در این نشست اعلام کردند که حجم بسیاری از کارهایی که در این استان انجام شده توسط مدیران قوی بوده نه ضعیف؛ که البته ما نیز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رییس جمهوری مطالب مطرح شده از سوی خود استاندار مبنی بر اینکه «ما می خواهیم برخی از مدیران را تغییر دهیم اما از مرکز کشور مانع می شوند» را منتقل کرده ایم، در واقع حرف ما نیز دو روی یک سکه است.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان وزیر دادگستری آیت الله محامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌مجید گشول دره‌سیبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اقلید اظهار کرد: وعده صادق نشانگر منطق مقاومت و هجوم بر دشمن بود و نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی شد بلکه به ثبات بازار کمک کرد و به‌خاطر امنیت و بازدارندگی ایجادشده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق نمود.

امام جمعه اقلید تاکید کرد: دولت، بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است اقدام کرده و نقشه‌ای روشن و اقداماتی نقطه‌زن علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه کرده و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی را هدف قرار دهد.

وی گفت: باید بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش داد.

کد خبر 6095617

دیگر خبرها

  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید