Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام مسئولان بانک مرکزی حاکی از آغاز پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن برای فرزند سوم است که سرپرست خانوارهای فاقد مسکن که تاکنون تسهیلات مسکن دریافت نکرده‌اند می‌توانند به شش بانک عامل در این زمینه مراجعه کنند.

تمامی خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم متولد سال ۱۳۹۹ به بعد هستند و صاحب خانه نیستند، می‌توانند جهت دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه، مسئولان بانک مرکزی از ابلاغ بخشنامه مربوطه به بانک‌ها و اجرای آن خبر داده‌اند که متقاضیان برای دریافت این وام باید با در دست داشتن مدارک لازم به یکی از شعب بانک‌های عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک مراجعه کنند.

همچنین، برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله و کارمزد حداکثر ۴ درصد به صورت سالانه، باید سفته و یا یک ضامن معتبر به بانک ارائه کنند.

البته، تقاضای دریافت وام باید توسط سرپرست خانوار یا نماینده قانونی آن به بانک اعلام شود و احراز ولادت فرزند متقاضی باید با مشاهده اصل شناسنامه زوجین، فرزند متولد شده و استعلام از سامانه‌های ثبت احوال توسط بانک نیز انجام شود.

در این بین، وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن به فرزند سوم خانواری تعلق می‌گیرد که فاقد مسکن باشند که در این زمینه، معاون اعتبارات بانک مرکزی می‌گوید: وقتی متقاضی به شعبه مراجعه می‌کند، بانک نمی‌تواند تشخیص دهد که متقاضی فاقد خانه هست یا خیر که در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی هستیم که این امکان را به صورت یک لینک در اختیار شعب قرار دهند.

صحابی در ادامه بیان کرده که منتظر این لینک نماندیم و از بانک‌ها خواستیم که برای این که قانون روی زمین نماند و لازم الاجراست، به این که وضعیت متقاضی را در سامانه سمات بانک مرکزی رصد کنند و اگر متقاضی تسهیلات مسکن یا جعاله فعالی نداشت، اکتفا و این تسهیلات را به آنها پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت بازار روغن آفتابگردان چند است؟ قیمت پرفروش‌ ترین نوت بوک‌های هفته

۲۱۲۷۱

کد خبر 1666396

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن تهران ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیگر خبرها

  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن