Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:37:05 GMT

مدرسه شهدای صنعت هسته‌ای بوشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۷۳۰۲

مدرسه شهدای صنعت هسته‌ای بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در سومین روز از هفته دولت با حضور محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از مسئولان استان بوشهر، مدرسه شهدای صنعت هسته‌ای بوشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمد اسلامی در این آیین با بیان اینکه باید به سمت مهارت افزایی نیروها توجه داشته باشیم اظهار داشت: این مهارتها می توانند در هر مقطع زمانی برای پیشرفت کشور موثر و مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید به این موضوع که علم و دانش به فن و فناوری تبدیل شود گفت: توجه به این مساله بعنوان یک اصل مهم است؛ تاکنون به اندازه کافی به خواندن، حفظ کردن، مدرک گرایی و معدل گرایی پرداخته شده و سرنوشت ما این بوده که نیروی تحصیل کرده بیکار داشته باشیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه کشور در آستانه یک مقطع مهم تاریخی و تحولی قرار دارد افزود:  امروز مسئولیت بزرگی برعهده ما است و باید بدون هیچ مکث و تردیدی در مسیری گام بردایم و کشور را به ترازی که شایسته ملت است برسانیم.

مسعود نصوری مجری طرح احداث واحدهای ۲  و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر نیز در این آیین با بیان اینکه عملیات اجرایی مجتمع شهدای صنعت هسته ای بوشهر ۱۰ سال پیش آغاز شد گفت: این کار با هدف تربیت دانش آموزانی است که بتوانند در آینده بعنوان افرادی شاخص به جامعه خود خدمت کنند به زمین زده شد. 

نصوری با اشاره به جزئیات احداث این مرکز آموزشی گفت: مدرسه شهدای صنعت هسته ای بوشهر با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع در قالب ۳۶ کلاس درس احداث شده است و برای احداث آن ۴۰ میلیارد تومان و برای خرید تجهیزات نیز ۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است.

وی با بیان یانکه این فضای آموزشی به کارگاه‌های آموزشی شیمی، فیزیک و الکترونیک مجهز است گفت: این واحد آموزشی برای هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی طراحی شده است.

به گزارش فارس، در حاشیه این آیین، لوح یادبود افتتاح مدرسه شهدای صنعت هسته ای بوشهر  نیز به امضای آرمیتا رضایی نژاد دختر دانشمند شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح مدرسه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور