Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان ناگلزمان اعتقاد دارد با این فرم بایرن مونیخ، هر تیمی کار سختی مقابل‌شان خواهد داشت

 در چارچوب هفته چهارم بوندسلیگا، فردا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان بروسیا مونشن گلادباخ است.

طرفداری | به نقل از سایت بایرن مونیخ، حال یولیان ناگلزمان در مورد وضعیت بازیکنان، قرعه کشی لیگ قهرمانان، چگونگی استقبال هواداران از روبرت لواندوفسکی در آلیانتس آرنا و رویارویی با بروسیا مونشن گلادباخ صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جمال موسیالا که در این روز‌های از مهره‌های درخشان ترکیب بایرن مونیخ است، پیش از بازی این تیم مقابل بوخوم مصدوم شد. ناگلزمان در مورد وضعیت او گفت:

او هنوز آمادگی 100 درصد ندارد و کمی درد دارد. تا فردا کمی زمان داریم و خواهیم دید چه می‌شود. بقیه بچه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند. من از انتخاب کردن بدم می‌آید و اینطور نیست که انتخاب کردن 11 نفر ابتدایی کار آسانی باشد.

 ناگلزمان در مورد رویارویی با بروسیا مونشن گلادباخ گفت:

 اگر به جدول نگاه کنید، متوجه می‌شوید این یک بازی سطح بالا است. گلادباخ شروع خوبی در این فصل داشته است. آن‌ها تیمی‌اند که بیشترین مالکیت توپ را دارند. این یک بازی مهم است که دوست داریم در آن پیروز شویم. ما روحیه خوبی داریم و امروز آخرین جلسه تمرینی‌مان را پشت سر گذاشتیم. من نیز خیلی راضی هستم و روحیه خوبی دارم. برایم مهم نیست که تعقیب کنندگان بلغزند یا خیر، مهم این است که ما زمین نخوریم. شما می‌توانید روحیه و انرژی بسیار خوبی که در تیم وجود دارد را احساس کنید. وقتی با این انرژی وارد زمین می‌شویم، بازی در مقابل‌مان سخت است. 

 نصیر مزروعی که در یک انتقال رایگان از آژاکس به بایرن مونیخ پیوسته است، هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی این تیم راه یابد و تاکنون بنجامین پاوار به او ترجیح داده شده است. ناگلزمان در مورد وضعیت او گفت:

 در یک هفته و نیم گذشته او به انتظارات ما نزدیک‌تر شده است. کمی وزن خود را کاهش داده و حالا کاملا آمادست. اما هنوز باید به سرعت بوندسلیگا عادت کند. او در روز‌های اخیر عملکرد خوبی داشته و کار با توپ و خلاقیت خوبی دارد. او همچنین توانایی بازی در پست 6 (هافبک دفاعی) را نیز دارد. با این حال یک مشکل وجود و آن هم این است که بنجامین پاوار در فرم خوبی قرار دارد و بسیار قابل اعتماد بازی می‌کند. در بایرن مونیخ این رقابت وجود دارد اما نصیر نیز بازیکن بسیار خوبی است و هنوز بازی‌های زیادی پیش روی ما قرار دارند.

 بونا سار که سال آینده قراردادش با بایرن مونیخ به اتمام می‌رسد، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در لیست فروش باواریایی‌ها قرار داشت اما اکنون به نظر می‌رسد سار به مدت یک فصل دیگر نیز در مونیخ ماندنی شود. ناگلزمان در مورد او گفت:

 فکر می‌کنم که او بماند. او خیلی خوب تمرین می‌کند و من بیش‌تر از اینکه یک دفاع راست بدانم، یک هافبک راست می‌دانم. او عملکرد خوبی دارد و فردا در ترکیب خواهد بود.

 ناگلزمان در مورد وضعیت دیگر مصدومان بایرن مونیخ گفت:

 خبر جدیدی در مورد چوپوموتینگ نداریم. او دوباره با تیم تمرین کرد اما امروز دوباره به مشکل خورد. لئون گورتسکا نیز امروز تمرین کرد. البته این دو گزینه‌ای برای بازی فردا نیستند. ما تا الان به خوبی وضعیت آن‌ها را کنترل کردیم و داریم به نقطه‌ای می‌رسیم که به سطحی برابر با بقیه تیم برسند. اینکار را برای انتخاب ترکیب دشوار می‌کند اما همچنین باعث هیجان انگیز شدنش نیز میشود. ما ترکیب بسیار متعادلی داریم. به جز این دو نفر، تمامی بازیکنان‌مان را در اختیار خواهیم داشت.

 ناگلزمان در مورد برنامه سنگینی که بایرن مونیخ در هفته‌های آتی خواهد داشت، گفت:

 وقتی در رقابت‌های اروپایی حضور داشته باشید، زمان زیاید برای تمرین در اختیار نخواهید داشت. من مشتاقانه منظر بازی‌هایمان از جمله لیگ قهرمانان هستم. در گروه سختی قرار داریم و مشتاقانه منتظرش هستیم.

 ناگلزمان در مورد استفاده از سیستم چرخشی و تقسیم فشار بازی‌ها، گفت:

 ما نمی‌دانیم که برنامه بازی‌ها در این فصل چه تاثیری از خودش بر جا خواهد گذاشت اما در تلاشیم تا بازیکنان را به نیمکت نشینی عادت دهیم حتی با وجود عملکرد خوبی که از خود ارائه می‌دهند. این وظیفه به عهده مربی است و بازیکن نیز وظیفه دارد تا تصمیمات مربی را بپذیرد.ما سفر‌های زیادی خواهیم داشت و فرصت کم‌تری نیز برای آماده سازی خواهیم داشت. می‌خواهیم تلاش کنیم که عطش به فوتبال را زنده نگه داریم.

 ناگلزمان در مورد قرار گرفتن در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با بارسلونا، گفت:

 انتظارش را داشتیم و این خاصیت قانون مورفی است. در گروه سختی قرار داریم اما می‌خواهیم صعود کنیم و می‌توانیم اینکار را انجام دهیم

 آلفونسو دیویس نیز پیش از بازی مقابل بوخوم مصدوم شد و لوکاس هرناندز جای او در ترکیب گرفت. ناگلزمان در مورد وضعیت او گفت:

 آلفونسو دیویس برای ترکیب اصلی آماده است. هنوز نمی‌دانم این موضوع چه تاثیری روی مدافعان میانی‌مان خواهد گذاشت. دو نفر از سه تای آن‌ها بازی خواهند کرد.

 دایو اوپامکانو از اول فصل تاکنون زوج خوبی را با لوکاس هرناندز تشکیل داده و عملکرد خوبی را در این روز‌ها داشته است. ناگلزمان در مورد او گفت:

 او پدر شده و اکنون مسئولیت بیش‌تری را باید به عهده بگیرد. او همچنین در تناسب اندامش نیز پیشرفت کرده است. حال با حضور ماتیاس دلیخت و لوکاس هرناندز، دو رقیب دارد که به او اجازه کم‌ کاری نمی‌دهند. او مرد باهوشی است و خودش را زیاد تحلیل می‌کند. او بسیار جدی‌تر از گذشته شده که امکان دارد به زندگی خصوصی‌اش نیز ربط داشته باشید. اگر به همین شکل بازی کند، عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. امیدوارم او نیز یکی از گزینه‌های تیم ملی فرانسه باشد.

 هواداران بایرن مونیخ به دلیل مصاحبه‌هایی که روبرت لواندوفسکی پیش از رفتنش از بایرن مونیخ انجام داد، از این بازیکن دلخور هستند. ناگلزمان در مورد استقبالی که از او هنگام بازگشتش به آلیانتس آرنا خواهد شد، گفت:

 من فکر می‌کنم تشویق شود. فکر می‌کنم هو شدن کسی، هیچگاه خوب نیست. من نیز از تمام حقیقت ماجرا خبر ندارم و هواداران نیز حتی اطلاعات کم‌تری دارند. همیشه یک حقیقت دومم وجود دارد. صحبت‌ها امکان دارد اعراق آمیز یا به اشتباه ترجمه شوند. فوتبال همین است. من دوست دارم هواداران‌مان، همانطور که او شایسته‌اش از او استقبال کنند. این یک ورزش حرفه‌ای است و چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد که یک بازیکن، یک باشگاه را ترک می‌کند.

 یاشوا زیرکزی نیز یکی دیگر از بازیکنان حاضر در لیست فروش بایرن مونیخ در این پنجره تابستانی بوده است و اکنون به نظر می‌رسد در آستانه انتقال به بولونیا قرار داشته باشد. ناگلزمان در مورد او گفت:

 در ابتدا من یک گفت و گو طولانی با او داشتم. چیز‌های خاصی وجود دارد که از نقاط قوت او هستند. او باید در موقعیت‌های خاص، یک قدم اضافی بردارد. توانایی خود در زدن ضربه سر دارد و تمام کنندگی هوشمندانه‌ای نیز دارند. تنها کمی به قدرت و تلاش بیش‌تر در موقعیت‌های خاص نیاز دارد و سپس تبدیل به یک مهاجم عالی خواهد شد که می‌تواند برای هر باشگاهی بازی کند. در مورد شایعات پیرامون او و بولونیا نیز، می‌توانید در رسانه‌ای درباره‌‌اش بخوانید.

اخبار داغ 

پیشنهاد ژرژ مندس به ناپولی و میلان برای جذب کریستیانو رونالدو سردار آزمون حمایت مالی از فرزندش را قطع کرد + عکس از دختر سردار آزمون بنزما: رسیدن به رکورد گلزنی رونالدو غیرممکن است آتش گرفتن سکوی وطنی در روز افتتاح چمن ورزشگاه!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ عملکرد خوبی بسیار خوبی بازی ها او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید