Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک که به مناسبت هفته دولت انجام شد، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره امور کشور در حوزه‌های مختلف است و فرمانداری و مجموعه ادارات و نهادهای شهرستان در هفته دولت به منظور بیان بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم، ۲۱ طرح عمرانی را افتتاح کرده و عملیات اجرایی ۵ طرح دیگر را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۸۸۰ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال در حوزه‌های شهرداری، آموزش و پرورش، دهیاری، بنیاد مسکن، شرکت توزیع برق، اداره گاز، شهرک صنعتی و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرا شده است.
فاتحی‌نژاد گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۴۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرای پست ۲۰/۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک، آغاز عملیات احداث استخر شهرک یاس، آغاز عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه منطقه باقرآباد، کلنگ‌زنی دهیاری روستای محمدآباد و آغاز عملیات احداث ساختمان اداری دهیاری قشلاق اول از توابع بخش مرکزی قرچک همزمان با هفته دولت خبر داد.
نماینده دولت در شهرستان قرچک اظهار داشت: برای اجرای این ۵ طرح یکهزار و ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و با افتتاح آن‌ها، برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
فاتحی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تبریک روز کارمند گفت: ایام هفته‌ دولت امسال مصادف با ایام محرم و قیام عاشورایی است که نشان‌دهنده‌ قله جهاد و فداکاری و شهادت در راه خدا است.
وی تصریح کرد: دولت در شرایط بسیار سخت کرونا، تورم و تحریم با اقدامات جهادی و مومنانه توانست کشور را به ساحل امن آرامش سوق دهد که البته رفع مشکلات کشور نیازمند فعالیت شبانه روزی بیشتری برای تثبیت و توسعه امور است.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
دوم تا هشتم شهریور به یاد شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت مزین شده است.

برچسب‌ها هفته دولت شهرک صنعتی بنیاد مسکن قرچک دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت شهرک صنعتی بنیاد مسکن هفته دولت شهرک صنعتی بنیاد مسکن قرچک دولت سیزدهم آغاز عملیات هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان