Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی همزمان با ظهر آدینه در سخنانی در جمع مردم نمازگزار سمنان به میزبانی مصلای این شهرستان با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در استان سمنان، بیان کرد: با افتتاح ۸۰ طرح اقتصادی در سراسر استان طی هفته دولت، ۴۴۴ شغل ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۶۴ پروژه عمرانی در استان سمنان طی هفته دولت افتتاح خواهد شد، افزود: دولت برای این طرح‌ها یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان با بیان اینکه دولت در اجرای طرح‌های هفته دولت، خدمت رسانی به مردم را محور کار خود قرار داده است، ابراز کرد: ۸۷ طرح عمرانی با اعتبار یک هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان در استان سمنان طی هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد که امیدواریم منشأ خیر و برکات خوبی برای مردم استان باشد.

هاشمی با بیان اینکه یک طرح اقتصادی با اعتبار ۸۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود، ابراز کرد: دو هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان سمنان طی هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه به اقدامات دولت سیزدهم در استان سمنان و دیگر نقاط کشور طی یک سال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اقدامات خوبی که دولت امسال صورت داد خرید تضمینی گندم بود که به دلیل پایین بودن نرخ در سال‌های قبل، رغبت به فروش گندم از سوی کشاورزان وجود نداشت.

استاندار سمنان بیان اینکه دولت سیزدهم گندم کشاورزان استان را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم خرید تضمینی کرد در صورتی که سال قبل از آن، گندم کشاورزان پنج هزار تومان خریداری می‌شد، بیان کرد: قیمت خرید تضمینی گندم در دولت سیزدهم بیش از دو برابر شده است.

هاشمی با بیان اینکه دیگر کار خوبی که دولت سیزدهم صورت داده پرداخت پول بهره برداران بخش کشاورزی است، ابراز داشت: در سال زراعی جاری ۶۴ هزار تن گندم به ارزش ۷۵۰ میلیارد تومان در استان سمنان خریداری شد.

وی همچنین استان سمنان را استان ممتاز در زمینه تسهیلات رونق تولید دانست و گفت: بیش از ۱۴ درصد کل تسهیلات کشور در این استان پرداخت شده که نشان از توجه دولت مردان به موضوع کار و اشتغال و همچنین تولید است.

کد خبر 5573498

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضا هاشمی هفته دولت استانداری سمنان افتتاح طرح عمرانی هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 اردبیل آمار کرونا اجلاس پیرغلامان حسینی دولت سیزدهم قزوین افتتاح طرح عمرانی استان سمنان میلیارد تومان طی هفته دولت دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از بزرگترین مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان اعلام کرد و گفت: دولت لایحه تعطیلی یک روز دیگر به جز جمعه را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد و برای تصمیم نهایی درباره تعطیلی پنجشنبه یا شنبه باید منتظر رای مجلس شورای اسلامی بود.
وی با بیان اینکه دولت در پیشنهاد لایحه اضافه شدن تعطیلات پایان هفته، روز خاصی را مشخص نکرده است گفت: اکنون افراد نظر بر این دارند که این روز در مجلس شورای اسلامی مشخص شود.
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: هم‌اکنون در تهران و بسیاری مناطق کشور مدرسه‌ها، دانشگاه و برخی دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل است، اما برخی افراد به دلیل روابط تجاری و تعاملات، تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنند
حسینی همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره با گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه به رفع مشکلات اقشار مختلف از جمله کارگران دارد که احیای واحد‌های راکد از جمله اقدام‌ها برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری این قشر است.
وی با اشاره به احیای بیش از هشت‌هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم، گفت: احیای واحد‌های راکد نقش مهم در ایجاد فرصت شغلی جدید، حفظ و تثبیت اشتغال دارد.
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و پیشران نقشی مهم در اشتغالزایی و حمایت از جامعه کارگری دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد