Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@11:23:52 GMT

بازگشت سهم ۱۵ درصدی حقوق معادن به استان زنجان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۷۴۳۳

بازگشت سهم ۱۵ درصدی حقوق معادن به استان زنجان

استاندار زنجان گفت: از محل بازگشت مالیات و ارزش افزوده طی پنج ماهه اول امسال ۱۰۰۰ میلیارد تومان دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن افشارچی ظهر روز جمعه _چهارم شهریورماه_ در مراسم دیدار مردمی و دهیاران در روستای بناب، اظهار کرد: از محل انتقال مالیات برخی از شرکت‌ها به استان تنها در پنج ماهه ابتدای سال ۱۰۰۰ میلیارد تومان دریافت شد که این رقم در طول یک سال گذشته ۶۵۰ میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته مانع خروج منافع صنایع استان زنجان به خارج از استان شدیم، افزود: در حقوق معادن نیز با بازگشت ۱۵ درصد شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه خواهیم بود.

استاندار ادامه داد: امسال ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۶ داریم که بانک‌ها پرداخت می‌کنند.

افزایش چهار برابری بودجه دهیاری‌ها

وجیه‌الله بیگدلی، مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان نیز با اشاره به اینکه طی بازدید از ۴۰۰ روستا، جلسات را از اتاق بسته به سمت روستاها سوق دادیم، اظهار کرد: تخصیص ماده ۴۲ و محرومیت‌زدایی روستایی انجام شد و در پروژه‌های عمرانی استان در رتبه اول قرار داریم.

ایجاد شناسنامه روستایی موضوع دیگری بود که بیگدلی از آن به عنوان ارائه بهتر خدمات در روستاها یاد کرد و گفت: تاکنون ۱۶۴ پروژه روستایی کلنگ‌زنی و ۱۶۵ پروژه در روستا به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان از اختصاص پنج دستگاه ماشین‌آلات سنگین و خدماتی به استان زنجان خبر داد و افزود: قرارگاه جهادی برای اولین بار در زنجان تشکیل شده و در ۱۲ روستا اصلاح شبکه آب شرب و ۱۰ هزار اصلاح شبکه در روستاها انجام شده است.

بیگدلی از افزایش چهار برابری بودجه دهیاری‌ها خبر داد و گفت: این رقم اول شهریور ۹۹، حدود ۱۱۳ میلیارد تومان بود و طی سال جاری تنها در پنج ماهه ابتدای سال به ۴۵۷ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 599774

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار زنجان درآمدهای مالیاتی اکتشافات معادن صنایع طرح هادی روستایی هفته دولت دهیاری ها حقوق معادن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

دیگر خبرها

  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان