Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن اردستانی گفت: رفع موانع و مشکلات جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید از مهمترین برنامه‌ها وسیاست‌های دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا تهران، محسن اردستانی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه پاکدشت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی حماسه اقتصادی را به منصه ظهوررسانده و زمینه های رشد وپیشرفت روزافزون کشور را درحیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی مدیریت جهادی فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم ادامه دهنده راه شهدا و کار جهادی است، افزود: دولت مردمی سیزدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که کشور با مسائل و مشکلات متاثر از شیوع کرونا، بدهی‌های دولت و کسری بودجه مواجه بود که توانست بدون‌ چاپ اسکناس جدید این کسری را تأمین کند.

اردستانی بیان کرد: یکی از اقدامات بزرگ دولت طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و عدالت در پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان و همچنین به سرانجام رسیدن طرح رتبه بندی معلمان پس از ۱۰ سال بلاتکلیفی بود که به ثمر رسید.

وی تصریح کرد:  یکی از سیاست دولت مردمی و انقلابی حمایت از اشتغال و سرمایه گذاری است که حمایت ویژه دولت از تولید و پیگیری رفع موانع تولید در راستای ایجاد اشتغال و اهتمام در سرمایه‌گذاری است که خوشبختانه این مهم در شهرستان پاکدشت با اشتغال ۴ هزار ۸۰۰ در ۵ ماهه امسال و ثبت در سامانه رصد محقق شده است.

وی اضافه کرد: امسال در حوزه تولید برق علی رغم اینکه اوج مصرف را داشتیم شاهد کمترین خاموشی ها بودیم‌.

نماینده دولت در پاکدشت در ادامه بیان داشت: در حوزه بیمه تأمین اجتماعی ۵ میلیون نفر که نیمی از این جمعیت در استان تهران ساکن بودند بیمه شدند و اقدام موثری در راستای خدمت رسانی به مردم صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سیل و خدمات رسانی به سیل‌زدگان عنوان کرد: توجه ویژه به زیرساخت‌های کشور از اولویت‌های دولت بود و در همین راستا دولت  در حوزه سیل و مقابله با خشکسالی ۸۶ هزار میلیارد تومان هزینه کرد.

وی تصریح کرد: دولت رئیسی هیچ برنامه‌ای برای کلنگ زنی ندارد و تمام توان برای اتمام پروژه های نیمه تمام به کار گرفته شده تا بتوان هر چه زودتر این پروژه ها در جهت تسهیل و خدمت بیشتر به مردم به سرانجام برساند.

فرماندار پاکدشت افزود: در شهرستان پاکدشت با همت و همکاری دستگاه‌های اجرایی ۹۳ پروژه که ۵۰ پروژه آن مهم و عمده  است در حوزه‌های عمرانی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کشاورزی، صنعتی، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، گاز، برق، مخابرات و بهزیستی در سه شهر پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد با اعتبار یک‌هزار میلیارد تومان اجرا و افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محسن اردستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت