Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره‌برداری از بخش اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار اردبیل ظهر امروز با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد.

این بخش اقامتی در طبقه سوم مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار اردبیل و رو به دریاچه شورابیل قرار دارد و دارای ۲۸ اتاق به ظرفیت پذیرایی ۱۱۰ نفر است و منجر به اشتغال‌زایی برای نزدیک به ۳۰ نفر از ایثارگران شده است و ایثارگران می‌توانند در کنار امکانات اقامتی، از رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر و استخر و سونا نیز بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار اردبیل حدود ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آن در مجموع ۴۱میلیارد تومان هزینه شده است و فاز توان‌بخشی و فرهنگی آن در آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز بهره‌برداری از بخش اقامتی این مجتمع گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در تمامی استان‌ها مرکزی را برای ایثارگران عزیز ایجاد می‌کند که مجموعه‌ای از خدمات درمانی توان‌بخشی، اقامتی، سیاحتی و ورزشی را در اختیار این عزیزان قرار دهد که مرکز توان‌بخشی اردبیل یکی از این مراکز است.

قاضی‌زاده هاشمی پس از بازدید از این مجتمع در بیمارستان شهید پاریاب (ایثار) اردبیل حضور یافت و با جانبازان اعصاب و روان و بستری در این بیمارستان در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

بیمارستان شهید پاریاب (ایثار) اردبیل تنها بیمارستان مجهز در رسیدگی به بیماران و جانبازان اعصاب و روان شمال‌غرب کشور است و بسیاری از ایثارگران، تحت درمان پزشکان و کادر مجرب این بیمارستان سلامتی خود را به دست آورده و به آغوش خانواده باز می‌گردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عملیات اجرایی توان بخشی مجتمع فرهنگی هفته دولت مجتمع فرهنگی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید