Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت یادونام شهدای هفته دولت و تبریک به مناسبت روز کارمند اظهار کرد: مدیران در تراز انقلاب باید ولایت‌مدار، انقلابی و دلداده ارزش‌های اسلامی و با تجربه باشند و به مردم و ارباب رجوع تکریم کند.

وی با بیان اینکه طمع در مسؤولیت خطرناک بوده و در اجرای پروژه‌ها باید عاقبت‌اندیش بوده تا به نحواحسن اجرایی شود، گفت: انتظار داریم تا مسؤولان در مسؤولیت‌ها از شهید رجایی و باهنر الگو بگیرند و خود را خادم مردم بدانند و در انجام مسؤولیت کوتاهی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت با اشاره به سفر اردوغان به ایران و دیدار با رهبر انقلاب بیان کرد: رهبری در این سفر به امنیت مرزهای عراق، سوریه و ترکیه تاکید داشتند و مسئله حمایت از مسلمانان و امنیت مرزهای عراق، سوریه و ترکیه را به اردوغن متذکر شدند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به حمله سازمان اطلاعاتی آمریکا به خانه ترامپ که طرفداران وی در دفاع از اظهارات‌ او داشتند، گفت: پلیس آمریکا هشدار داده که این کشور احتمال دارد دچار جنگ‌های سخت شود.

بیشتر بخوانید:

شرط ایران برای توافق نهایی با آمریکا به روایت آیت الله خاتمی / آمریکایی ها ، اصل نظام را نمی خواهند آغاز نام‌نویسی درس «خارج فقه و اصول» آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای + لینک ثبت نام

فلاحتی با بیان اینکه آمریکا برای استمرار زیربناهای اقتصادی خود در تلاش بوده و جنگ اوکراین را راه‌انداخته تا برخی از مشکلات خود را کاهش دهند، تصریح کرد: احتمال بحران‌های سخت داخلی در آمریکا بعید نیست، سردمداران آمریکا هرجا پا گذاشتند جز جنایت از خود چیزی بر جای نگذاشته و امروز سردمداران آمریکا منفور همه ملت‌های جهان شدند.

وی با اشاره به برداشت محصولات کشاورزی و تولیدات خوب برنج با توجه به وجود مشکلات کم‌آبی افزود: با وجود این مشکلات به همه کشاورزان می‌گوییم که نماز شکر بخوانید چرا که با وجود کمبود آب شاهد این نعمت بودیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه هزینه‌های کشاورزی بالاست و هزینه سم و کود، هزینه‌های سنگینی را بر دوش کشاورزان می‌گذارد، گفت: کشاورزی هزینه‌های زیادی را بر دوش کشاورز می‌گذارد که لازم است تا مسؤولین امر در این خصوص به کشاورزان کمک کنند.

امام جمعه رشت به مسئله نان نیز اشاره کرد که نیازمند نظارت بیشتر مسؤولین ذیربط است و بیان کرد: نان برای مردم حیاتی است و نباید مشکلی در این حوزه وجود داشته باشد، متذکر می‌شویم که در برخی جاها کیفیت نان در تراز این مردم نیست که باید برطرف شود.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1666426

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه ائمه جمعه جمعه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد

سرهنگ محسن جمال‌زاده عصر ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری با تشریح برنامه‌های حضور شهید گمنام در رفسنجان و انار اظهار کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از حضور در یادواره شهدای انار و مراسم دعای ندبه کوهبنان، عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین مکان حضور پیکر مطهر به میزبانی هیأت دانش‌آموزی دختران حاج قاسم در محل حسینیه شهید زینلی رفسنجان است و یادواره‌های شهدای لطف‌آباد انار و شهر کشکوییه نیز عصر همان روز به عطر شهدا عطرآگین می‌شود.

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام در رفسنجان بیان کرد: تجمع هیئت‌های مذهبی در محل امامزاده سید غریب رفسنجان به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، یادواره شهدای عیش آباد و مراسم عزای امام صادق علیه‌السلام در روستای داوران نیز جمعه شب میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهند بود.

جمال‌زاده بیان کرد: پیکر مطهر شهید جمعه‌شب در محل حسینیه نخل قرار دارد و در این مکان ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی توسط هیأت کربلا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: صبح روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه مردم شهیدپرور خطه نوق در مسیر کاروان صادقیه و امامزاده سید جلال الدین اشرف پذیرای پیکر مطهر خواهند بود.

جمال‌زاده یادآور شد، مراسم تشییع پیکر شهید گمنام عصر روز شنبه از ساعت ۱۵ از محل میدان شهید سلیمانی به سمت میدان ابراهیم برگزار و پیکر مطهر در جوار حسینیه نخل به خاک سپرده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!