Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، حجت السلام محمود نورپور امام جمعه گلستان، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلستان، با گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند، اظهار کرد: کارمندان تلاشگر ما بدانند خدمت در نظام جمهوری اسلامی عبادت و توفیق الهی است که باید آنرا قدر دانست.

وی گفت: هفته دولت، یادآور خاطره جنایات وحشیانه منافقین مزدور در حق ملت شریف ایران اسلامی و به شهادت رساندن دو یار انقلاب و امام، شهیدان رجایی و باهنر است، دشمنان و خط نفاق گمان می کردند با به شهادت رساندن شخصیت‌های تاثیرگذار نظام همچون آیت‌الله بهشتی، رجایی و باهنر، نظام سقوط می کند، ولی به فضل الهی این انقلاب ماند و خواهد ماند و خدای منتقم، منافقان آدمکش را رسوا و تار و مار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گلستان با اشاره به سرنوشت و عاقبت منافقین کوردل، افزود: منافقین کوردل عاقبتی پوشالی و تباهی دارند که در این دنیا نتیجه اعمال ننگین خود را می ببینند، به طوری که آنها امروز به مشتی پیر و فرتوت منزوی تبدیل شده اند و در آلبانی روزهای آخر عمر پر شرارت خویش را می گذرانند.

وی با اشاره به عملکرد یکساله دولت مردمی، اذعان کرد: به فضل الهی دولت سیزدهم در این یکسال علیرغم مشکلات و کمبودهای بسیار شدید به ارث مانده از دولت سابق، توانسته در عرصه های داخلی و بین المللی موفقیت های بزرگی برای کشور به ارمغان آورد که ایستادگی در برابر خواسته های ناعادلانه کشورهای غربی خصوصاً آمریکای جنایتکار، پیوست نزدن امور کشور به برجام را از جمله دستاوردها و عملکرد دولت مردمی می توان برشمرد.

خطیب نمازجمعه گلستان، با تاکید بر اینکه دیپلماسی فعال در عرصه بین الملل و تعاملات راهبردی با روسیه و چین و کشورهای شرق و همسایه، مهار ویروس کرونا، جهش صادرات نفتی، از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم است، ادامه داد: امروزه آمارها و تلاش ها گویای آن است که رویای آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفت ایران محقق نشده و دشمن کاملاً در این زمینه مستأصل شده است. امروز به راحتی نفت کشورمان صادر و درآمدهای نفتی روان تر و بیشتر شده و بیش از ۸۰ درصد درآمدهای نفتی کشور به صورت ارزی وصول می شود.

حجت السلام نورپور، افزود: احیا و فعال کردن بسیاری از کارخانه های تعطیل، مدیریت مصرف و افزایش تولید برق و گذراندن تابستان بدون خاموشی، با اینکه سدهای ما مشکل کم آبی داشتند، از اقدامات ارزشمند دولت است، اما با این وجود دولت با تمام وجود در راستای توسعه نیروگاه های برق بویژه نیروگاه های برق هسته‌ای تلاش می کند.

وی با بیان اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و جراحی بزرگ اقتصادی که به اعتقاد همه کارشناسان امری لازم بود، تاکید کرد: آزاد کردن بیشتر پول های بلوکه شده نزد کشورها، تکیه بر ارزشهای اساسی انقلاب، تکیه بر تحقق عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد، ولایی بودن و مردمی بودن و تلاش خستگی ناپذیر از خصوصیات و ویژگی های یک دولت مردمی است، که همه اینها از برکات دولت سیزدهم بوده و مردم مشاهده می کنند.

حجت الاسلام نور پور با اشاره به اینکه ما مشکلات فراوانی در حوزه اقتصاد و فرهنگ که از گذشته باقیمانده، داریم، خاطرنشان کرد: انتظار این است که دولت همه توان خویش در رفع و به حداقل رساندن این معضلات به خصوص نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلام و اهل بیت (ع) و مبارزه با مظاهر ابتذال استفاده کرده و درجهت رفع مشکلات  حوزه های مختلف در جامعه، بیشتر گام بردارد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه گلستان جمعه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان

همزمان با ۲۵ شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری، استان گلستان یکپارچه سیاه پوش شده است. همچنین مساجد و بقاع متبرکه سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079899 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان