Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:28:29 GMT

محمدعلی نجفی هم استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۷۷۹۳

محمدعلی نجفی هم استعفا کرد

پس از اعلام استعفا منوچهر شاهسواری - مدیرعامل خانه سینما -، محمدعلی نجفی -رییس هیئت مدیره خانه سینما - نیز از سمت خود و عضویت در این هیئت مدیره استعفا کرد.

 روز گذشته خبری غیررسمی درباره کناره‌گیری منوچهر شاهسواری از مدیرعاملی خانه سینما منتشر شده بود که در نهایت از سوی رییس هیأت مدیره این نهاد صنفی تایید شد و حالا در فاصله پنج روز تا برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیران خانه سینما، خود محمدعلی نجفی هم در متنی که به طور اختصاصی در اختیار ایسنا قرار داده ، استعفای‌ خود را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه استعفای نجفی -رییس هیئت مدیره خانه سینما- به این شرح است:

«هیئت مدیره محترم خانه سینما  

با احترام،

با توجه به دوگانگی و تشتّت مستمر در تصمیم گیری‌های هیئت مدیره و همچنین شائبه دخالت‌های فراقانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که منجر به جمود و سکون و دفع انجام وظایف محوله صنفی هیئت مدیره و بالاخره استعفای مدیرعامل محترم خانه سینما گردیده است، اینجانب به عنوان رئیس و مسئول هیئت مدیره نیز، استعفای خود را از عضویت در این هیئت اعلام می کنم؛ تا مشخص شود که نماینده کانون کارگردانان و منتخب مجمع عمومی محترم خانه سینما نمی‌تواند کارشکنی اقلیت جریان‌های متأثر از دخالت‌های خارج ازصنف و مخالف موجودیت فراگیر خانه سینما را همراهی کند.

در شرایط خطیر کنونی و با خطراتی که بقای صنف را تهدید می‌کند و از آنجایی که برخی اعضای محترم هیئت مدیره تمایلی به برگزاری انتخابات ندارند، این تصمیم به جهت حفظ شأن رأی مجمع عمومی محترم اصناف سینمایی به اینجانب است که انتظار تصمیمات عادلانه، من‌جمله برگزاری یک انتخابات جامع و عادلانه و با شرکت همه صاحبان حق در اصناف تشکیل‌دهنده خانه سینما را دارند، و امید است با فراهم شدن زمینه انتخاباتی مستقل و عاری از تأثیرات خارج از صنف، هیئت مدیره‌ای کارآمد و صاحب اراده صنفی که در برگیرنده آرای همه اصناف ذینفع باشد، بتواند اداره خانه سینما را برعهده گیرد .

محمدعلی نجفی

رئیس هیئت مدیره خانه سینما»

بنابر تاریخ از پیش اعلام شده، نهم شهریورماه روز برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره خانه سینما است که با استعفای مدیرعامل و رییس هیئت مدیره مشخص نیست چه وضعیتی پیش‌روی این انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدعلی نجفی منوچهر شاهسواری هیئت مدیره خانه سینما محمدعلی نجفی مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی