Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،عباس شعبانی درباره جزئیات پروژه تکمیل یادگار امام، اظهار کرد: کلنگ زنی که قرار است روز شنبه (۵ شهریور ماه) انجام شود، در امتداد پروژه یادگار امام است. بزرگراه یادگار امام، ۱۷ کیلومتر بوده و از تقاطع چمران آغاز و تا میدان جی و پادگان جی ادامه داشت که در میدان جی به دلیل وجود معارضین ملکی، متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینفوگرافیک | جزئیاتی از ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) که فردا ساخت آن شروع می شود | بخش جدید بزرگراه از کجا عبور می‌کند؟

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: تصمیم بر این شده است شاخه غربی بزرگراه، از پادگان جی تا میدان فتح ادامه پیدا کند و از میدان فتح به بلوار بهار برسد و با تداوم آن از بزرگراه فتح به بلوار بهار، در نهایت به بزرگراه شهید بروجردی متصل شود.

او با اشاره به اینکه حدود ۹.۲ کیلومتر به طول پروژه بزرگراه یادگار امام و شهید بروجردی افزوده می‌شود و یک محور ۲۶.۵ کیلومتری در غرب تهران تشکیل می‌شود، ادامه داد: این محور تنها جایی در غرب تهران است که شمال و جنوب را به یکدیگر متصل می‌کند، در شرق تهران بزرگراه امام علی را داریم و در غرب تهران این امکان را بزرگراه یادگار امام فراهم خواهد کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه مذاکرات زیادی با معارضین ملکی صورت گرفته است، گفت: با ارتش، وزارت دفاع و آموزش و پرورش که از مهم‌ترین معارضین ملکی هستند، وارد مذاکره شدیم. معارضین ملکی این پروژه، نهادی هستند و معارضین شخصی ندارد. در حال حاضر با وزارت دفاع توافق کردیم و پادگان جی را از آنان گرفتیم تا پروژه را از همین محل آغاز کنیم.

شعبانی با بیان اینکه در این پروژه ۶ دستگاه پل ساخته خواهد شد، افزود: با رمپ‌های جهتی و کندروها ۱۰ کیلومتر مسیر سازی انجام می‌شود. پیمانکار این پروژه قرارگاه خاتم الانبیا است و ۳ سال زمان بندی پروژه خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه هزینه اجرای این پروژه ۱,۶۰۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: حدود ۲ میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی، حدود ۲۰۰ هزار متر مکعب بتن ریزی و حدود ۱۵ هزار تن میلگرد و فولاد استفاده می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه با اجرای این پروژه رینگ بزرگراهی غرب و جنوب غربی شهر تهران تکمیل می‌شود، گفت: تکمیل این پروژه، شهروندان را از فرودگاه مهرآباد را به فرودگاه امام خمینی (ره) می‌رساند.

کد خبر 700758 منبع: مهر برچسب‌ها ساخت و ساز فرودگاه مهرآباد طرح‌های عمرانی فرودگاه امام خمینی (ره) خبر مهم شهرداری شهردارى تهران تهران پایتخت مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ساخت و ساز فرودگاه مهرآباد طرح های عمرانی فرودگاه امام خمینی ره خبر مهم شهرداری شهردارى تهران تهران پایتخت مدیریت شهری بزرگراه یادگار امام معارضین ملکی غرب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا