Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا از پارسیان، فرهنگ سالمی روز جمعه در نشست خبری در ابتدای صحبت‌های خود هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره کشور  دانست و اظهار داشت: دولت مردمی در سال گذشته کار خود را بر مبنای رفع مشکلات مردم و در کنار مردم بودن شروع کرد و امروز با روی کار آمدن مدیران جهادی اقدامات مناسبی را به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار پارسیان، سال گذشته ۳۳ طرح در این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در سال جاری این تعداد با رشد ۲۲۰ درصدی به ۷۲ پروژه افزایش یافته است و از لحاظ ریالی نیز از ۴۰ هزار میلیارد ریال در سال گذشته به ۱۸۰ هزار میلیارد ریال با رشد ۴۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است. 

سالمی، با اشاره به بودجه های اختصاص‌یافته به شهرستان پارسیان درسال جاری، عنوان کرد: سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان اختصاص پیدا کرد که بخشی از اعتبار تخصیص یافت اما اکنون این بودجه به ۶۴ میلیارد تومان رسیده است تا با رشد ۳۰۰ درصدی بتوانیم پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم، همچنین اعتبارات دیگری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی، آموزش و پرورش، ورزش با حمایت استاندار استان از سطح ملی جذب کرده‌ایم.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان پارسیان، تصریح کرد: اختلاف دمایی  ۲۰ درجه‌ای از نوک کوه تا ساحل ، کشاورزی، دامپروری، کریدور جنوبی نوار ساحلی، ایجاد پتروشیمی ها از جمله موضوعاتی است که شهرستان پارسیان را به عنوان خاورمیانه ایران مطرح می‌کند.

فرماندار پارسیان، به وضعیت گردشگری و آینده آن در شهرستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان پارسیان در زمینه گردشگری‌ یک ظرفیت بالایی دارد که مطالعه در این زمینه انجام شده است، بازدیدهای میدانی وسیع صورت گرفته که ۴۱ هکتار فضا به عنوان پهنه گردشگری در نوار ساحلی ایجاد خواهد شد تا سرمایه گذار را مجاب‌ به سرمایه‌گذاری ‌کند.

سالمی در پایان با اشاره به وضعیت گردشگری در دو شهر دشتی و کوشکنار ابراز داشت: با نگاه ویژه استاندار هرمزگان در دو شهر دشتی و کوشکنار (دستیر، تبن) ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی و بهسازی و رونق و توسعه گردشگری در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها پارسیان هفته دولت هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارسیان هفته دولت هرمزگان پارسیان هفته دولت هرمزگان شهرستان پارسیان میلیارد ریال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار