Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد الله وردی درباره منوچهر اسماعیلی صحبت های جالبی را به زبان آورده است

جواد الله وردی ملی پوش سابق فوتبال در جام جهانی 1978 و المپیک مونیخ و مدافع سابق تیم های پرسپولیس و تاج سابق واکنش جالبی به درگذشت مرحوم منوچهر اسماعیلی یکی از 3 دوبلور برتر تاریخ سینمای ایران نشان داده است.

به گزارش طرفداری، جواد الله وردی به رسانه طرفداری گفت: 

روزهایی را به یاد می آورم که منوچهر اسماعیلی با سعید راد در انتهای اتوبوس تیم پرسپولیس در سفر به شهرستان ها نشسته و از کار و زندگی خود می زدند تا همراه بازیکنان تیم در سفر به شهرستان ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله وردی ادامه داد:

بودن منوچهر اسماعیلی و صدای ماندگارش برای بچه های تیم قوت قلبی بود و ما به خودمان می بالیدیم که بازیکن تیمی هستیم که چنین بزرگانی کنارش هستند، منوچهر اسماعیلی حنجره طلایی سینمای ایران بود و با مرگ او من بسیار تلخکام شدم.

الله وردی اضافه کرد:

مرحوم اسماعیلی آن قدر طرفدار فوتبال و تیم پرسپولیس بود که در هواداری خودش با کسی شوخی نداشت، شاید حمایت او از فوتبال و تیم پرسپولیس به اندازه عشق مرتضی احمدی و سعید راد معروف نباشد اما ما که کنار تیم بودیم حس می کردیم او در حمایت از پرسپولیس حتی از سعید راد و مرحوم مرتضی احمدی هم متعصب تر بود.

الله وردی در پایان گفت:

با وجود اینکه اسماعیلی فوت شده است، من بین همه دغدغه ها و مشکلات امروز مردم سرزمینم، سرم را بلند می کنم و به خودم می بالم و به یاد می آورم فوتبال ما در این روزهای سخت هم خاطرات شیرینی دارد که جزو شیرینی ها و زیبایی های زندگی ماست.

اخبار داغ 

پیشنهاد ژرژ مندس به ناپولی و میلان برای جذب کریستیانو رونالدو سردار آزمون حمایت مالی از فرزندش را قطع کرد + عکس از دختر سردار آزمون بنزما: رسیدن به رکورد گلزنی رونالدو غیرممکن است آتش گرفتن سکوی وطنی در روز افتتاح چمن ورزشگاه!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منوچهر اسماعیلی الله وردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی فر که مثل بازی های قبلی پرسپولیس در نقش مدافع راست در ترکیب اصلی این تیم مقابل ایرالکو حاضر شده بود با بیماری در این دیدار به میدان رفت. 

شرایط این بازیکن به گونه ای بود که حتی در زمان گرم کردن قبل از بازی هم صدای خس خس سینه او شنیده می شد. 
به نظر می رسد دانیال با وجود بیماری  در ترکیب تیمش قرار گرفته بود چرا که مدام سرفه هم می کرد و از نظر تنفسی مشکل داشت. 
اسماعیلی فر بعد از حضور فرشاد فرجی در زمین یک خط جلوتر رفت و در پست وینگر راست بازی کرد که فروغ لازم را نداشت. 

او با وجود بیماری و سرفه هایش تا دقیقه 120 هم در زمین ماند و یکی از پنالتی های تیمش را از دست داد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند. 

اسماعیلی فر که به دلیل محرومیت بازی سپاهان را از دست داده امروز در تمرین ریکاوری هم حاضر نبود تا شرایط جسمانی اش به حالت عادی برگردد.

دیگر خبرها

  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال