Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، همچنین در این مراسم امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و جمعی از مسوولان استانی حضور داشتند.

بخشی از این طرح‌ها شامل خرید و تملک اراضی و مستحدثات پیرامون فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری بود که در راستای طرح توسعه و نصب سامانه کمک ناوبری حدود ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخش دیگری از این طرح‌ها، خرید ماشین آلات و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و فنی است که برای ارتقای شاخص‌های ایمنی و تسهیلات فرودگاهی با اعتبار ۷۸ میلیارد تومانی خریداری و تامین شد.

اجرای دیواربتنی پیرامون فرودگاه برای تقویت شاخص‌های امنیتی و حفظ سطح ایمنی به طول هشت هزار متر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور وزیر ارتباطات و استاندار مازندران بهره‌برداری شد.

همچنین یکی دیگر از طرح‌های افتتاح شده، طرح توسعه اپرون برای افزایش تعداد محل پارک هواپیما و ایمنی، بود که با اعتبار حدود هشت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور وزیر ارتباطات و استاندار مازندران، اجرای بلوار جدید دسترسی به فرودگاه شامل ۶۰۰ متر بلوار چهاربانده، اجرای پیاده رو به طول ۸۰۰ متر،فضای سبز،جمع آوری شبکه برق فشار متوسط و ضعیف،اجرای طرح روشنایی، اجرای کانال هدایت آبهای سطحی و سیستم مکانیزه آبیاری فضای سبز با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

فرودگاه شهدای ساری یکی از سه فرودگاه مازندران و تنها فرودگاه بین المللی این استان است که از سال ۱۳۷۲ فعالیتش را آغاز کرد ، میانگین انجام پرواز سالانه در فرودگاه ساری چهار هزار و ۳۰۰ سورتی است که این  فرودگاه در حال حاضر با در اختیار داشتن میانگین ۱۰ درصد پرواز هفتگی، از عملکرد بالاتری در مقایسه با دو فرودگاه نوشهر و رامسر برخوردار است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از سرمایه‌گذاری یکهزار و ۲۷۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه در فرودگاه‌های سه گانه این استان خبر داد و گفت که از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم ، زیرساخت‌های مناسبی در بخش‌های مختلف و بویژه در بخش افزایش ضریب ایمنی در هر سه فرودگاه این استان ایجاد شده است.

سعدالله وطن خواه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح توسعه همه جانبه فرودگاه های سه گانه این استان در برنامه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران قرار دارد و در این زمینه در طی چهار سال گذشته حدود هفت هزار میلیارد ریال اعتبار در فرودگاه‌های استان هزینه شده است.

وطن خواه از تلاش استاندار مازندران برای برقراری و ایجاد مسیرهای جدید پروازی در فرودگاه‌های این استان خبر داد و گفت: شخص استاندار مکاتبات متعددی را با شرکت‌های هواپیمایی در خصوص افزایش و دایر کردن مسیرهای جدید پروازی انجام داده است که امیدواریم در ماه‌های آینده، توسعه خطوط پروازی را در هر سه فرودگاه شاهد باشیم.

وی افزود: با پیگیری صورت گرفته و تصویب و ابلاغ فرودگاه رامسر به عنوان مرز هوایی در آینده نزدیک، امیدواریم شاهد افزایش پروازها بویژه پرون مرزی در آسمان مازندران باشیم که در صورت تحقق این مهم، گام موثری در راستای توسعه صنعت هوایی و رونق صنعت گردشگری استان برداشته خواهد شد.

وی ادامه داد: اقدامات لازم جهت صدور مجوز هوایی در فرودگاه رامسر صورت گرفته است و در آینده نزدیک این فرودگاه به فرودگاه‌های مرز هوایی می پیوندند.

وزیر ارتباطات که صبح امروز به صورت زمینی وارد مازندران شد، در روستای جمشید آباد شهرستان سوادکوه مورد استقبال قرار گرفت و پس از آن با حضور در روستای اندارگلی شهرستان سوادکوه شمالی با خانواده شهید محسنی دیدار کرد.

پاسخگویی به مردم در میز خدمت مستقر در مصلای نمازجمعه ساری، سخنرانی پیش‌ از خطبه‌های نماز عبادی -سیاسی جمعه و بازدید از یکی از شرکت‌های دانش بنیان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ساری بود.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ساری مازندران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت مردمی پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ساری مازندران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ساری مازندران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت مردمی وزیر ارتباطات میلیارد تومان بهره برداری فرودگاه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: سرجنگلبان و مأمورین سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله در جریان گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

متخلف که اقدام به قطع درختان ارزشمند جنگلی و حمل چوب آلات مقطوعه بوسیله دواب می‌نمود، شناسایی و پس از تنظیم پرونده تخلف، به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل