Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه گل‌گهر اعلام کرد: همان‌گونه که هواداران شریف و خونگرم باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان، اطلاع دارند، امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه، تیم فوتبال گل‌گهر به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت. فرایند بلیت‌فروشی این دیدار که با استقبال خوب خوب هواداران روبرو شده است، از روز چهارشنبه آغاز و نظر به اینکه مجوز ورود بانوان محترم تا به این هفته، فقط برای مسابقه تیم‌های استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران صادر شده است، متاسفانه در بازی امشب گل‌گهر و سپاهان فقط هواداران آقا، مجوز ورود به ورزشگاه را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باشگاه گل‌گهر ضمن اعلام آمادگی کامل برای پذیرش بانوان محترم، امیدوار است در هفته‌های بعد و در صورت کسب مجوز ورود از سوی سازمان لیگ، شاهد حضور این عزیزان بر روی سکوهای ورزشگاه اختصاصیِ گل‌گهر باشیم. از هواداران آقا هم که امروز در ورزشگاه حضور دارند، خواهشمندیم مثل همیشه، فرهنگ بالای هواداری خود را به معرض نمایش بگذارند و ضمن حمایت جانانه از تیم فوتبال گل‌گهر، شرایط را برای ورود خانم‌ها به ورزشگاه تسهیل کنند.

دیدار تیم‌های گل‌گهر و سپاهان به صورت زنده از شبکه سراسری ورزش و شبکه استانی شما نیز پخش خواهد شد. امیدواریم امروز در کنار هم و با حمایت پرشور از گل‌گهر، روزی به یادماندنی برای ورزش سیرجان خلق کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باشگاه گل گهر حضور بانوان در ورزشگاه ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس