Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،در سال‌های اخیر به دلیل خشکسالی و کم‌آبی و بی آبی تعدادی از شهرها و روستاهای این استان دچار تنش آبی شدند که برای جبران آن در برخی از روستا آبرسانی با تانکر انجام می‌شد.

در سفر سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری برای جبران خشکسالی و کم‌آبی استان تصمیمات مطلوبی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر قرار شده است قرارگاه امام حسن(ع)در راستای اجرای آبرسانی به روستاهای استان اقدام کند.

غلامعلی حیدری روز جمعه همزمان با سومین روز هفته دولت سال‌جاری در بازدید از شهرستان خانمیرزا تاکید کرد:در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۲۶۰ هزار میلیارد ریال برای استان مصوب شد که با تزریق و توزیع عادلانه آن در تمامی شهرستان‌ها رونق و تحول مطلوبی در استان رخ می‌دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: با تزریق اعتبارات سفر رییس‌جمهور به بام ایران در طرح‌های مختلف استان رونق و تحول ایجاد خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی اما امسال طرح‌های بسیار خوبی در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری فلسفه وجودی مدیران را خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با خدمت بی‌منت و جهادی به مردم توانستند به الگویی برای همگان تبدیل شوند.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید کارها به‌صورت جهادی و میان‌بُر با سرعت و براساس ضوابط قانونی انجام شود.

حیدری تاکید کرد: هم‌اکنون برای انجام امور مختلف در چهارمحال و بختیاری مشکل اعتباری نداریم و باید با مدیریت جهادی قبل از فرارسیدن فصل سرد سال طرح‌های آب‌رسانی روستایی تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی افزود: درصد قابل‌توجهی از اعتبارات ردیف‌های مختلف چهارمحال و بختیاری جذب شده است و مشکلی در رابطه با بودجه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار داد.
 

برچسب‌ها هفته دولت چهارمحال وبختیاری دولت مردمی پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت چهارمحال وبختیاری دولت مردمی هفته دولت چهارمحال وبختیاری دولت مردمی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳