Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری از ابتلای ۶۷ و فوت ۷ نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو در سال کنونی تا کمک به بت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسطبندی گفته ایم.

ابتلای ۶۷ و فوت ۷ نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو از ابتدای سال

رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوانات مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۷ بیمار مبتلا به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در کشور شناسایی شده اند که ۷ نفر از آن‌ها فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک به ثبت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسط‌بندی

معاون استعداد یابی و توانمند سازی فراگیر سمپاد گفت: خیلی از والدین که نمی‌توانند شهریه‌های مدارس سمپاد را پرداخت کنند با قسط بندی و یا با تخفیف‌های جدی به ثبت نام آن‌ها کمک می‌کنیم.

نتایج آخرین مرحله المپیاد علمی دانشجویی تا اواخر شهریور اعلام می‌شود

معاون امور آزمون‌های سنجش آموزش کشور گفت: امروز آخرین مرحله از برگزاری بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی است که در آن هزار و دویست و شصت نفر شرکت کرده‌اند.

تعداد موارد مبتلا به آبله میمونی در سطح جهان کاهش یافته است

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که با کاهش شیوع در اروپا، موارد ابتلا به آبله میمون در هفته گذشته کاهش یافته است.

تحریک مغز بیماران مبتلا به آلزایمر برای یادآوری مجدد

پژوهشگران می‌گویند، تحریک مغز در بیماران مبتلا به آلزایمر، به ویژه در افراد مسن کمک می‌کند تا دوباره مسائل را به یاد بیاورند.

بررسی ارتباط میان اختلالات خواب و مرگ

مطالعات جدید نشان می‌دهد که افرادی که علائم بی‌خوابی و آپنه انسدادی خواب را بسیار تجربه می‌کنند، در مقایسه با افرادی که این شرایط را ندارند، بیشتر در معرض خطر مرگ هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عناوین اصلی اخبار علمی پربازدیدهای امروز کریمه کنگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است