Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:46:34 GMT

تن‌هاخ: کاسمیرو آماده است و می‌تواند فردا بازی کند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۸۴۸۱

تن‌هاخ: کاسمیرو آماده است و می‌تواند فردا بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به صحبت‌های امروز اریک تن‌هاخ احتمال به میدان رفتن کاسمیرو در بازی فردای شیاطین سرخ مقابل ساوتهمپتون بیشتر به نظر می‌رسد. ستاره برزیلی در روزهای اخیر با قراردادی 70 میلیون یورویی از رئال مادرید به یونایتد پیوست و دیدار قبلی تیم جدیدش را در ورزشگاه اولدترافورد از روی سکوها تماشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از حضور کاسمیرو در تستهای پزشکی یونایتد خبرها حاکی از این بود که ستاره برزیلی می‌تواند از بازی بعدی شیاطین سرخ به میدان برود. اریک تن‌هاخ امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با ساوتهمپتون به این موضوع اشاره کرد و گفت کاسمیرو برای بازی کاملا آماده است. با توجه به صحبت‌های او حتی این احتمال وجود دارد که هافبک برزیلی از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شود.

تن‌هاخ در این کنفرانس خبری گفت:" بله، کاسمیرو آماده است. او در تمرینهای ما عالی کار کرده و تمرینهای فردی هم انجام داده. او در روزهای اخیر در کنار تیم بود".

سرمربی یونایتد همچنین به بازیکنانش توصیه کرد که بعد از ارائه یک بازی خوب در مقابل لیورپول نمایش خود در اولدترافورد را تکرار کنند. او در این باره گفت:" روحیه ما خوب بود و حالا بهتر شده است. شکی نیست که آن پیروزی فقط پیروزی در یک بازی بود و ما باید تکرارش کنیم. همه بازیکنان این را می‌دانند. البته که پیروزی در آن بازی به ما کمک می‌کند چون همینطور که گفته بودم لیورپول بهترین تیم دنیا است و شکست دادنش بدون شک اعتماد به نفس شما را بالا خواهد برد".

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد و گاندوها زیر نظر محمد ربیعی کارهای تاکتیکی را انجام دادند و آماده دیدار با نساجی شدند.

ذوب آهن در بازی جام حذفی 120 دقیقه مقابل تراکتور بازی سنگینی را پشت سر گذاشت و با ریکاوری و تمرین سبک در تلاش است تا با فرم ایده‌آلی مقابل نساجی به میدان برود.

بازیکنان ذوب آهن در این تمرین به کارهای کششی، کار با توپ و دویدن پرداختند و تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند.

دیگر خبرها

  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • ده‌روسی: با لورکوزن بازی داریم، یک تیم خیلی ترسناک!
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است