Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه ما همواره مدیون خون شهیدان هستیم، گفت: امنیت و آسایش کنونی در کشور و نقطه به نقطه استان کردستان، مرهون خون پاک شهداست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا عبدالسلام کریمی عصر امروز همراه با فرماندار سنندج و خبرنگار این رسانه با تعدادی از خانواده‌های شهدای استان کردستان به نمایندگی از جامعه شهدا و ایثارگران در این شهر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در دیدار با همسران و فرزندان شهیدان و جانبار "احمد برده کرده و الماس ورمزیار" با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ابراز خرسندی از اینکه در منزل خانواده این شهیدان حضور یافته است، اظهار داشت: سرکشی و تکریم خانواده شهدا را وظیفه خود دانسته و معتقدیم اگر نمی‌توانیم شهید شویم حداقل در خدمت خانواده شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه ما همواره مدیون خون شهیدان هستیم، گفت: امنیت و آسایش کنونی در کشور و نقطه به نقطه استان کردستان، مرهون خون پاک شهداست و باید راه پرافتخار این عزیزان، ادامه داشته باشد.

کریمی با اشاره به فرموده خداوند در قرآن؛ «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ اَمْواتاً بَلْ اَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ»؛ [اى پیامبر!] هرگز گمان مبر کسانى که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزى داده می‌شوند، افزود: شهیدان زنده و آگاه هستند و امیدواریم ما را هم در قیامت شفاعت کنند.

وی شهدای کردستان را مظلوم دانست و تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز باید در عمل سرلوحه کار مسئولان کشور و استان قرار گیرد و دیدارها و سرکشی‌ها محدود به زمان خاصی نشود.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: شهیدان استان کردستان مظلوم‌تر از دیگر شهدا هستند همچنان‌که خانواده‌های آنان نیز علاوه بر صبر و استقامت در فراق عزیزانشان، در مقابل فشارهای روحی و سیاسی ضدانقلاب ایستادگی مضاعف کردند و با روسیاه کردن دشمنان و ایادی آنان، رتبه بالایی را در امتحان بزرگ الهی ملت ایران نصیب خود ساختند.

وی با تأکید بر اینکه خدمات نظام به خانواده‌های مظلوم شهدا باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: در استان کردستان بیش از 5400 شهید تقدیم انقلاب شده است که این ایثار و فداکاری بیانگر آن بوده که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این خطه از ایران اسلامی با تقدیم عزیزانشان در راه دفاع از مرز و بوم اسلامی و با ایستادگی و صبر، رسالت خود را به نحو احسن انجام داده و همواره مایه افتخار و پشتیبان خوبی برای نظام هستند، بنابراین باید حرمت‌شان حفظ شود.

کریمی ابراز داشت: در هر سفر استانی با چند تن از خانواده‌های معظم شهدا دیدار خواهیم کرد.

شهدای راوی همیشه همراه فرماندهان با سلاح قلم، دفترچه و ضبط صوت بودندمردم در هر قشر و لباسی خود را مدیون شهدا می‌دانند

حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با بیان اینکه همه ما وظیفه‌ داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان، در خدمت خانواده‌های آنان باشیم، اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب ماست.

وی با بیان اینکه امنیت، عزت، اقتدار، صلابت و سربلندی کنونی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهداست، گفت: ما در همه حال خود را خدمتگزار و موظف به دفاع از آرمان‌ها و اهداف والای شهدا و پاسداشت جانفشانی‌های آنان دانسته و در راستای خدمتگزاری خانواده‌های این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار شهرستان سنندج خانواده‌های معظم شهدا را الگوی صبر، استقامت، ایثار، شجاعت و اخلاق در جامعه توصیف کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان یک وظیفه و افتخار بوده که امروز نصیبمان شده است.

در این دیدار همسران و فرزندان این خانواده‌های معظم شهدا ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از حضور مهمانان بر ادامه راه شهدا تأکید داشته و مشکلات خود از قبیل مسکن و حوزه کاری  را مطرح و درباره دغدغه‌هایشان به گفت‌وگو پرداختند. 

در پایان مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرماندار سنندج به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیری از سال‌ها ایثار و صبر این خانواده‌های گرانقدر شهدا تجلیل کردند.

انتهای پیام/481/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی خانواده های معظم شهدا استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند

رئیس شورای شهر قزوین گفت: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده‌اند و باید در جایگاهی که قرار گرفته‌ایم از حقوق آنها دفاع کنیم و در هر تصمیمی منفعت آنها را در نظر بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی عصر امروز –شنبه هشتم اردیبهشت- در مراسم تجدید میثاق با شهدای گرانقدر که به مناسب فرارسیدن روز ملی شوراها در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، با بیان اینکه در این مکان مقدس برای مراسم اعتقادی حضور یافته‌ایم، نه تشریفاتی اظهار کرد: شهدا از جان با ارزش خود در راه دفاع از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب گذشتند تا بتوانیم به راحتی و در آرامش و آسایش خدمت کنیم.

وی با اشاره به حضور اعضای شورا در گلزار شهدا و بیعت دوباره با شهدای گرانقدر اضافه کرد: باید با بهره‌گیری از منش و رفتار شهدا در عمل با شهدا تجدید میثاق کنیم.

رئیس پارلمان شهری قزوین تأکید کرد: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده‌اند و باید در جایگاهی که قرار گرفته‌ایم از حقوق آنها دفاع کنیم و در هر تصمیمی منفعت آنها را در نظر بگیریم؛ به همین خاطر اگر هر جایی منفعت مردم را به منفعت خودمان ترجیح دادیم، می‌توانیم بگوییم که با شهدا میثاق بسته‌ایم. بایستی در هر جایگاه مدیریتی اخلاص و ازخودگذشتگی شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم.

فرمانی ادامه داد: شورای ششم با در نظر گرفتن دو بعد مشورتی و نظارتی فعالیت خود را آغاز کرد و از ابتدا هم کوشش شد تا بر اساس ضابطه و قاعده بعد مشورتی شورا فعالیت قوی‌تری داشته باشد. زمانی که در کارها مشورت و همفکری صورت می‌گیرد، کارها در مسیر خوبی پیش می‌رود و اثر بخشی بیشتری در نتایج اقدامات خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شورای ششم با ترکیب افراد پیشکسوت در امور شورا، متخصصان جوان و پرکار فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: امیدواریم در طول یک‌سال باقیمانده این دوره از شورا بتوانیم با همدلی و همیاری بیشتر خدمات خوبی به شهروندان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه تضارب آرا و اختلاف در چهارچوب قوانین فلسفه کار شورا است، افزود: قطعاً در این حوزه مشورت و بهره‌گیری از نظرات متخصصان می‌تواند خروجی خدمت به شهروندان را در پی داشته باشد.

کد خبر 748502

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی