Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت ۱۹ امروز در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند.

* قبل از شروع بازی مهدی رحمتی و یحیی گل محمدی خوش و بش گرمی با هم داشتند.

* همچنین تمام بازیکنان پرسپولیس به جز لوکادیا و ولسیانی به سمت مهدی رحمتی و نیمکت نشین‌های آلومینیوم رفته و سروش رفیعی به شوخی به حنیف عمران زاده گفت: جان مادرت جو نده!

اعلام نشدن کرنر به سود پرسپولیس پس از بیرون رفتن ضربه مهدی ترابی در دقیقه ۸ با اعتراض او و نیمکت‌نشینان‌های این تیم به امیر عرب براقی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال حسینی، مربی پرسپولیس در جایگاه خبرنگاران نشسته بود و در محل استقرار عوامل این تیم روی سکوها حضور نداشت.

حضور حدود ۵۰۰ تماشاگر در جایگاه ویژه ورزشگاه امام خمینی در شرایطی که این بازی قرار بود به دلیل محرومیت آلومینیوم بدون حضور هواداران برگزار شود، سبب واکنش باشگاه پرسپولیس شد. البته بیشتر این هواداران در جایگاه خبرنگاران حضور دارند.

امید عالیشاه و میلاد فخرالدینی کاپیتان‌های پرسپولیس و آلومینیوم امروز در حالی در مراسم پیش از بازی با یکدیگر روبرو شدند که این دو نفر در دربی سال ۹۳ و در جریان بازی پرسپولیس و استقلال با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث شد تا عالیشاه از زمین بازی اخراج شود.

بیشتر بخوانید: واکنش ساپینتو به اولین برد استقلال با حضور بانوان/عکس یازده مرد رحمتی برای بازی مقابل پرسپولیس/عکس جام جهانی برای مهاجم تیم ملی از دست رفت! رونمایی پرسپولیس از مهاجم هلندی/عکس

۲۵۱۲۵۷

کد خبر 1666494

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیست و دومین دوره لیگ برتر باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی

مرکز اراک؛ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم اراک میهمان چادرملو اردکان است.

در دیگر دیدار‌های این مرحله، تراکتور تبریز و مس رفسنجان با هم مسابقه می‌دهند، دو تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سپاهان اصفهان نیز میزبان ملوان بندر انزلی است.

چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، در یک چهارم نهایی میزبان آلومینیوم اراک شد.

پس از این مرحله در نیمه نهایی برنده مسابقه آلومینیوم، چادرملو با پیروز دیدار تراکتور و مس مسابقه می‌دهند و برنده مسابقات گروه C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و دیدار نهایی هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی