Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:52:04 GMT

۸۱۰ هزار فرهنگی مشمول طرح رتبه بندی معلمان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۸۷۰۲

۸۱۰ هزار فرهنگی مشمول طرح رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی مشکلات خراسان جنوبی بیان کرد: کمبود نیروی انسانی کلاس‌های درس خراسان جنوبی را تأمین می‌کنیم.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت در مصلی نمازجمعه بیرجند، گفت: فرهنگیان مطالباتی را مطرح کردند که بر اساس مقررات آنها را پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری در ادامه با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان بیان داشت: ۸۱۰ هزار نفر از فرهنگیان مشمول این طرح می‌شوند.

وی با بیان اینکه روند صدور احکام این افراد در حال انجام است، تصریح کرد: رقمی به صورت علی‌الحساب نیز به آنها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه معلمان طرح مهرآفرین در دولت نهم به صورت قراردادی جذب شدند، گفت: متأسفانه این افراد به هر دلیلی برای استخدام آزمون ندادند و این موجب شد فعلاً از مزایای رتبه بندی معلمان محروم شوند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برای معلمان خرید خدمت نیز مجلس طرح‌هایی را بررسی می‌کند و منتظر قانون در این زمینه هستیم..

کد خبر 5573631

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش یوسف نوری اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیرجند نظام رتبه بندی معلمان هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 اردبیل آمار کرونا اجلاس پیرغلامان حسینی دولت سیزدهم قزوین افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی

هم‌زمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از میراث آریا، با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به‌صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 748660

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه