Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس اولین برد خود را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران از ساعت 19 امروز در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف هم رفتند. در این رقابت تیم پرسپولیس با تک گل میلاد سرلک به پیروزی رسید تا اولین برد خود را در لیگ برتر دشت کند و انتقام شکست سال گذشته را از آلومینیوم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با لباس‌های قرمز و آلومینیوم با لباس‌های سفید در زمین حاضر شدند. سفیدپوشان اراکی آغازگر نیمه اول این دیدار بودند. در دقیقه 8 قرمزپوشان آهنگ دروازه میزبان کردند و شوت ترابی به تور کنار دروازه آلومینیوم برخورد کرد. دقیقه 9 بار دیگر سرخ پوشان به دروازه حریف هجوم آوردند و ارسال سعید صادقی از جناح راست با پاس رو به عقب مدافع، توپ در اختیار دروازه‌بان آلومینیوم قرار گرفت. دقیقه 13 تیم میزبان ضدحمله‌ای را توسط کاپیتان خود میلاد فخرالدینی آغاز کرد که این موقعیت توسط بازیکنان قرمزپوش مهار شد. دقیقه 17 در پی اشتباه زاپاتا مدافع میزبان، سرخ پوشان به یک کرنر از جناح راست رسیدند. ارسال کرنر موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد که توپ از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت. دقیقه 19 تیم میزبان از سمت چپ صاحب یک کرنر شد. ارسال اکبرپور با ضربه سر یورگن لوکادیا دفع شد.

در دقیقه 21 ضدحمله‌ای دیگر برای سفیدپوشان بدست آمد و محمدرضا آزادی مهاجم آلومینیوم تعلل کرد و این موقعیت برای میزبان از دست رفت. در دقیقه 28 شوت محکم زاپاتا از کنار دروازه علیرضا بیرانوند به بیرون رفت. در دقیقه 30 آلومینیوم صاحب موقعیت شد اما سرخ پوشان مانع نزدیک شدن به دروازه خود شدند. در دقیقه 31 آلومینیوم از سمت راست به یک کرنر رسید. ارسال فخرالدینی با ضربه سر قرمزپوشان دفع شد. در دقیقه 35 شوت قائدرحمتی پس از برخورد به بازیکن سرخ پوش به بیرون رفت و داور اعلام ضربه کرنر از سمت راست کرد. ارسال فخرالدینی در دستان علیرضا بیرانوند جای گرفت.

در دقیقه 37 ضدحمله سفیدپوشان، یک ضربه کرنر برای آنها در پی داشت. ارسال میلاد فخرالدینی از جناح دیگر به بیرون رفت. در دقیقه 39 شوت قائدرحمتی در اختیار بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه 42 پاس عمقی مهدی ترابی به میلاد سرلک رسید و او هم با یک ضربه دروازه پورحمیدی را باز کرد. در دقیقه 45 پرسپولیس تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیش رفت اما مدافعان حریف این موقعیت را مهار کردند. داور برای نیمه اول، دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

قرمزپوشان آغازگر نیمه دوم این بازی بودند. در اولین دقیقه از نیمه دوم، سعید صادقی با مصدومیت مواجه شد و برای مداوا به کنار زمین مراجعه کرد و پس از لحظاتی به زمین بازگشت. در دقیقه 49 آلومینیوم از جناح چپ صاحب کرنر شد. پاسکاری فخرالدینی راهی به جایی نبرد. در دقیقه 56 علیرضا بیرانوند شوت زاویه بسته مهاجم آلومینیوم را به زیبایی مهار کرد. در دقیقه 58 پرسپولیس دست به حمله زد و در نهایت زاپاتا توپ را به کرنر فرستاد. ارسال عالیشاه از جناح دیگر به بیرون رفت. در دقیقه 59 محمدرضا آزادی جای خودش را به رضا جبیره و کواچیلو هم جای خودش را به علی دشتی برای آلومینیوم داد. دقیقه 62 ارسال و حمله آلومینیوم بی تاثیر ماند و توپ از کنار دروازه میهمان به بیرون رفت. در پی تعلل ارسال بیرانوند، داور به او کارت زرد نشان داد. دقیقه 63 بازیکن آلومینیوم توسط اسماعیلی فر متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای میزبان بدست آمد. ارسال فخرالدینی از جناح چپ از کنار دروازه سرخ پوشان به بیرون رفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس تهران میلاد سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!