Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت سیزدهم مشکلات کشور را به تحریم‌ها گره نزده است، گفت: در سفرهای استانی رییس جمهور بیش از دو میلیون درخواست مردمی ثبت شده که نشان از احیای امید و اعتماد مردم توسط دولت سیزدهم است..

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سومین روز از هفته دولت به عنوان نماینده دولت صبح جمعه با استقبال حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی وارد بجنورد شد و برنامه‌های خود را از گلزار شهدای آن شهر شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور حجت الاسلام صالحی در خراسان شمالی  ۱۱۷ طرح با اعتبار ۲۲۳۰ میلیارد ریال از جمله خط انتقال آب از سد شیرین‌دره به بجنورد افتتاح شد و دو طرح با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دیدار با حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: دولت مردمی آیت الله رئیسی تمام قد در راستای حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد ‌و‌ این تکلیف و اهتمام دولت است.

حجت الاسلام احمد صالحی افزود: وقتی نگاه دولت معطوف به مردم باشد به نوعی اتصال با اقیانوس غیر قابل احصا و غیر قابل شمارش ظرفیت‌ها برای رسیدن به موفقیت‌هاست. تمام ظرفیت‌ها توسط دولت آیت‌الله رییسی به منصه ظهور رسیده است و در بازدیدهای میدانی از استانهای کشور به تمام مشکلات و مطالبات مردم واقف شده‌ایم بنابراین برای حل این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با شرکت در نماز جمعه بجنورد در سخنرانی پیش از خطبه‌ها بیان داشت: در سفرهای استانی رییس جمهور بیش از دو میلیون درخواست مردمی ثبت شده که نشان از احیای امید و اعتماد مردم توسط دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر اینکه نباید خدمات مدیران دستگاه‌های اجرایی را نادیده گرفت و در قبال خدمات مدیران از مرز انصاف گذشت، افزود: در ادوار مختلف دولت های نظام شاهد خدمات شایسته مدیران هستیم، لذا باید قدردان خدمات مدیران در طول تاریخ انقلاب اسلامی باشیم.

حجت الاسلام صالحی گفت: مقام معظم رهبری تأکید داشتند مسئولان از موانع سرِ راه خود با مردم سخن بگویند، چون مردم به خوبی درک می‌کنند.

وی همچنین اضافه کرد: دولت سیزدهم مشکلات تحریم ها را با مشکلات کشور گره نزده، و پیگیری دولت برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف به صورت مستمر ادامه دارد به طوری که واحد‌های تولیدی و کارخانجات به چرخه تولید برگشته است.

در ادامه حجت الاسلام احمد صالحی در منزل یکی از شهدای معظم و یکی از جانبازان معزز بجنوردی از خانواده‌های ایشان دلجویی کرد و گفت: همه مسئولین در دولت مردمی آیت الله رئیسی، با الگو گرفتن از راه نورانی شهدا در مسیر خدمت به مردم تلاش مضاعفی را خواهند داشت.

سپس حجت الاسلام احمد صالحی با حضور در میزهای ارتباط مردمی تشکیل شده توسط دستگاه‌های اجرایی و ادارات کل بجنورد با تعدادی از مردم ملاقات حضوری کرده و دستورات لازم در راستای رفع مشکلات ایشان صادر کرد.

در پایان نماینده دولت و رئیس مرکز ارتباطات مردمی حجت الاسلام احمدی با حضور در برنامه تلویزیونی گزارشی ضمن قدردانی از همراهی کامل استاندار در طی برنامه‌های انجام شده، از عملکرد یکساله دولت در حوزه ارتباط مردم بیان داشت.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تحریم دولت سیزدهم مشکلات تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد