Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قاسمی با اشاره به اقدامات این شرکت در حوزه فاضلاب بیان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم پنج طرح فاضلاب زاهدان، زابل، زهک، چابهار و کنارک در استان فعال بودند که پس از گذشت ۱۰ ماه با اضافه شدن طرح‌های فاضلاب شهر ایرانشهر و کهک این میزان به هفت طرح فعال رسید.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در طرح فاضلاب چابهار و کنارک اظهارداشت: ایستگاه پمپاژ و خط انتقال در شهر چابهار با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد احداث و پنج کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و تعریف ۲ مناقصه جدید با ظرفیت ۱۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است، این طرح امکان نصب حدود چهار هزار و ۵۰۰ اشتراک جدید و افزایش شاخص بهره‌مندی شهروندان از ۱۹ به ۴۰ درصد را فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول از احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کنارک به صورت پکیج با ظرفیت یک‌هزار متر مکعب در شبانه روز، عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ D شهر کنارک و برنامه‌ریزی جهت افتتاح در انتهای سالجاری با قابلیت امکان واگذاری ۵۰۰ انشعاب فاضلاب و شروع عملیات اجرایی بخشی از شبکه فاضلاب شهر کنارک با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد و شروع عملیات احداث ایستگاه A شهر کنارک در سالجاری به عنوان دیگر طرح‌ها و اقدامات شاخص حوزه فاضلاب نام برد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح فاضلاب زابل و زهک، افزود: بازسازی بخشی از شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر زابل، با توجه به قدمت بیش از ۲۰ ساله و فرسودگی شدید لوله‌ها از محل اعتبارات استانی و داخلی و اخذ مصوبه ماده ۲۳ فاضلاب شهر زابل و افزایش ردیف مربوطه به مبلغ پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و افزایش احجام مربوط به بازسازی شبکه فاضلاب به موافقتنامه نیز در دست اجراست.

به گفته قاسمی، در شهر زهک نیز ۱۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب و تاکنون سه میلیارد تومان تخصیص ابلاغ شده، این در حالیست که ۱۳ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران در پروژه است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در طرح فاضلاب زاهدان گفت: با احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب بخشی از اراضی غرب شهر زاهدان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و احداث خط انتقال با پیشرفت ۲۰ درصدی شرایط برای نصب ۲ هزار و ۳۰۰ اشتراک جدید فاضلاب و بهره‌مندی ۱۲ هزار نفر از شهروندان از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب فراهم شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت:به واسطه پیگیری‌های صورت گرفته طرح فاضلاب ایرانشهر نیز با اخذ مصوبه ۱۹۰ میلیارد ریال برای سال شروع طرح، ردیف‌دار و طرح فاضلاب شهر کهک با تعیین مشاور و همچنین انعقاد قرارداد جهت اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب فعال شد.



باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب هفته دولت شبکه فاضلاب طرح فاضلاب فاضلاب شهر شهر کنارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احداث سیل بندها و بندسارها در اطراف شهرهای استان سیستان و بلوچستان از اقدامات خوب در راستای جمع‌آوری روان‌آب‌ها محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

منصور بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: احداث سیل بندها و بندسارها در اطراف شهرهای استان سیستان و بلوچستان از اقدامات خوب در راستای جمع‌آوری روان‌آب‌ها محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بازدیدهای مکرر میدانی در بارندگی‌های خوب چند روز اخیر به خصوص در شهر زاهدان نشان داد اجرای طرح‌های مطالعاتی در چند سال گذشته برای هدایت روان آب‌های حاصل از بارندگی، چگونه در کاهش میزان مخاطرات و استحصال روان‌آب‌ها تأثیرگذار خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که باید قدردان این نعمت الهی بود، پس از کاهش سرعت آب با مدیریت آب و هدایت و نگهداری آنها در نقاط پیش‌بینی شده بر اساس طرح‌های بالا دستی، درصد قابل ملاحظه‌ای از این آب‌ها در سیراب کردن سفره‌های زیرزمینی تأثیرگذار خواهند بود.

بیجار افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که همواره قبل از وقوع مخاطره‌ها در الویت قرار دارد و سبب کاهش خطر، سوانح و حوادث می‌شوند؛ اطلاع‌رسانی به موقع است و یکی از این ظرفیت‌هایی که در این مدت از آن استفاده شد، شوراها بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همانگونه که اعضاء شورا از بطن مردم و با انتخاب آنها انتخاب می‌شوند و یکی از دغدغه‌ها و وظایف آنها همکاری با مسئولین اجرائی و نهادها و سازمان‌های مملکتی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی، بنا به‌ درخواست آنان است؛ مسلماً میزان پاسخ دهی و اقدامات اعضاء شورا در اینگونه مواقع برای کاهش مخاطرات، در ارزیابی عملکرد آنها، از الویت‌های این دستگاه نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب