Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@23:27:58 GMT

بارسلونا به دنبال جذب حمری ترائوره، دفاع راست رن

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۸۹۵۱

بارسلونا پس از منتفی شدن انتقال سزار آزپیلیکوئتا، به سراغ حمری ترائوره رفته است.

حمری ترائوره، دفاع راست 30 ساله اهل مالی رن راه حل کوتاه مدت بارسلونا برای تقویت سمت راست خط دفاعی اش است.

طرفداری | به گزارش اکیپ فرانسه، بارسلونا مذاکرات خود با حمری ترائوره، کاپیتان رن را آغاز کرده و به دنبال تقویت خط دفاعی خود با جذب این بازیکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که حمری ترائوره فقط یک فصل دیگر با رن قرارداد دارد، انتظار می رود مبلغ انتقال او کمتر از 3 میلیون یورو باشد. برخلاف ژول کونده که بارسلونا در ثبت قراردادش در لالیگا مشکل دارد، به نظر نمی رسد بلوگرانا برای ثبت قرارداد ترائوره مشکلی داشته باشد. رن نیز با جدایی حمری ترائوره مشکلی ندارد، به خصوص که این بازیکن در آخرین سال قرارداد خود است و یکی از بیشترین دستمزدهای این تیم را دریافت می کند (سالانه 2 میلیون یورو ناخالص).

اخبار داغ 

پیشنهاد ژرژ مندس به ناپولی و میلان برای جذب کریستیانو رونالدو سردار آزمون حمایت مالی از فرزندش را قطع کرد + عکس از دختر سردار آزمون بنزما: رسیدن به رکورد گلزنی رونالدو غیرممکن است آتش گرفتن سکوی وطنی در روز افتتاح چمن ورزشگاه!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون