Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، محمد دهقان بنادکی عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد:‌ نمایشـــگاه آوای خــدمت به منظــور پاسخگویی و ارتباط مستقیــم مـردم با مدیران ادارات سطح شهــــرستان جهــت ارائــه خدمــــــات، گزارشــات و بررسی مطالبـــات برگــزار شده است.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه همــراه با عرضـــه محصــولات واحدهای تولیدی از سوم تا هشتم شهریــور مـــــاه در سالن چنـــد منظوره بلوار هفتم تیر دایر است، افزود: هفته دولت فرصتی مناسب در راستای ارائه و بیان فعالیت‌ها و عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان در دولت سیزدهم است لذا مدیران اقدامات و اطلاع رسانی لازم را در این راستا صورت پذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهریز گفت:همه مدیران شهرستان، باید با مردم به طور مختلف ارتباط داشته و از نزدیک در جریان تمامی مشکلات و در خواست های آنان قرار گیرند.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته دولت مهریز استان یزد محمد دهقان فرماندار مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر