Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@03:09:25 GMT

نمایشنامه‌خوانی «سردار مهر و ماه» در قم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۹۰۷۴

نمایشنامه‌خوانی «سردار مهر و ماه» در قم

 به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم،  نمایشنامه‌خوانی «سردار مهر و ماه» با موضوع رشادت‌ها و شهادت حضرت عباس (ع) علمدار کربلا در تالار فرهنگ و هنر در حال اجراست.

این نمایشنامه که نوشته محمد رضا کوهستانی است از یکم شهریورماه به کارگردانی احمد سلیمانی به مدت ۷ شب در تالار فرهنگ و هنر واقع در انتهای خیابان خاکفرج، نبش میدان نواب، اجرا‌خوانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سردار مهر و ماه» روایت حماسه‌آفرینی و شهادت حضرت ابالفضل العباس (ع) است که توسط اعضای باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم آماده اجراخوانی شده‌است.

نقش‌خوانان این نمایش: علیرضا وفایی، علی صدیق، آیدا سلیمانی و علی فهیمی هستند. همچنین امین علوی دستیار کارگردان، جواد فلاحتی آهنگساز و هومن پیری نورپرداز این اثر نمایشی هستند.

«سردار مهر و ماه» تا ۷ شهریور ماه هر روز از ساعت ۱۷ اجراخوانی خواهد شد و علاقه‌مندان برای رزو می‌تواننند با شماره همراه: ۰۹۱۹۱۴۸۸۵۸۸ تماس حاصل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشنامه خوانی حوزه هنری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏