Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز جمعه چهارم شهریورماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تریلر حامل ۱۹۰ میلیارد کالای قاچاق 

فرمانده انتظامی استان از توقیف تریلر یدکش و کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال در شهرستان خرمبید خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر خرمبید در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شیراز-اصفهان به یک دستگاه تریلر یدکش حامل دو سواری هوندا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران در بررسی و استعلام اولیه مطلع شدند که هر دو خودرو سواری هوندا قاچاق و از مبادی غیر قانونی وارد کشور است.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بررسی تخصصی از کامیون ۱۹۲ دستگاه گوشی هوشمند اپل و ۴۲ دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ که به صورت حرفه‌ای در کابین جاسازی شده بود کشف شد که در این خصوص راننده نیز دستگیر شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش هر دو خودرو، گوشی و ساعت‌های هوشمند قاچاق را ۱۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: قاچاق کالا تهدیدی جدی برای تولید جامعه می‌باشد و مبارزه با آن یک تکلیف همگانی است که نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

کشف ۲۰ فقره قاپ زنی در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک نفر قاپ زن اموال شهروندان با ۲۰ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی گزارش چند فقره قاپی زنی موبایل، ساعت مچی و ... توسط یک جوان موتورسوار در سطح شهر شیراز، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان با بررسی اظهارات مالباختگان، اقدامات فنی، علمی و سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهر در حالیکه قصد سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان را داشت، شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری می‌باشد پس از انتقال به پلیس آگاهی در چند مرحله بازجویی‌های علمی پلیس به ۲۰ فقره سرقت در سطح شهر شیراز اعتراف کرد.

سرهنگ حبیبی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد سارق اموال مسروقه را یه یک نفر مالخر فروخته که با اقدامات تخصصی مالخر نیز شناسایی، دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از قبیل: تلفن همراه، موتورسیکلت، ساعت مچی، پیکور، دوچرخه، کپسول هوابرش، جعبه ابزار آلات و کپسول گاز به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره اینکه سارق و مالخر پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، خاطر نشان کرد: سارقان موبایل قاپ در معابر عمومی بیشتر به وسیله موتورسیکلت، تلفن همراه، ساعت مچی و زیورآلات را سرقت می‌کنند، پس شهروندان همواره مراقب موتورسواران در معابر عمومی باشند.

دستگیری اعضای باند سارقان موبایل قاپ در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۲ نفر موبایل قاپ با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری "۳۴ جام جم" شیراز قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات پلیسی دو نفر موبایل‌قاپ را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو تیغه چاقو، انواع مدارک شناسایی و چند دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد، گفت: سارقان در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره موبایل قاپی اقرار و پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.


برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۳۴ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح‌های محله محور طی یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح تشدید برخورد با خرده فروشان موادمخدر با هماهنگی مرجع قضائی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کازرون به مرحله اجرا در آمد.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در چندین طرح عملیاتی موفق به دستگیری ۳۴ خرده فروش و کشف ۳۷ کیلو انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و مردم می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در راستای مبارزه هدفمند با پدیده شوم قاچاق، مأموران کلانتری ۱۱ انقلاب حین هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین برخورد و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد موتورسیکلت قاچاق و فاقد مدارک است، گفت: کارشناسان ارزش آن را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه راکب برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در طول شبانه روز هرگونه مورد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کشف ۴۰ فقره سرقت در مرداد ماه  

فرمانده انتظامی کوار در تشریح عملکرد پلیس در مردادماه از کشف ۴۰ فقره سرقت و ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: پلیس شهرستان کوار با بسیج کلیه امکانات و جلب مشارکت مردمی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با سارقان و سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

او گفت: ماموران پلیس در مردادماه سال جاری ۱۲ سارق را دستگیر و ۴۰ فقره سرقت اعم از داخل خودرو و قطعات آن، اماکن خصوصی و ... را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوار کشف یک میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق و دستگیری ۱۳ نفر در این رابطه و همچنین توقیف ۱۴۱ دستگاه وسایط نقلیه متخلف را از دیگر نتایج این طرح‌ها عنوان کرد.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس، گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش از سوی شهروندان است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث فارس سیر مراحل قانونی فرمانده انتظامی میلیارد ریال فقره سرقت دستور کار ۱۹۰ میلیارد پلیس آگاهی تلفن همراه موبایل قاپ مواد مخدر ۲۰ فقره او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال  کالای قاچاق  وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی » در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها ، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردندتصریح کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰درمیان بگذارند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر