Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند عصر امروز (جمعه چهارم شهریور) تمرینات توپی خود را دنبال کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای مصاف برابر آرژانتین در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند، عصر امروز آخرین تمرین توپی پیش از حضور در نخستین مسابقه خود را در شهر لیوبلیانا برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ملی‌پوشان با حضور در سالن، یک ساعت تمرین با نشاط انجام دادند و همچون گذشته کادر فنی آخرین نکات را به بازیکنان گوشزد کرد. نکته جالب اینکه همزمان با تمرین تیم ملی ایران، آرژانتینی‌ها هم در سالن کناری مشغول تمرین بودند.

طبق برنامه‌ریزی کادر فنی، ملی‌پوشان امشب پس از صرف شام راهی جلسه آنالیز خواهند شد تا یک بار دیگر نخستین حریف خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را مورد بررسی قرار دهند. همچنین فردا پیش از حضور در سالن مسابقه هم یک جلسه آنالیز برای ملی‌پوشان درنظر گرفته شده است.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال 2022 از امروز (جمعه چهارم شهریور) با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شد و تا بیستم شهریور ادامه دارد.

تیم ملی والیبال مردان ایران ساعت 20 روز شنبه پنجم شهریور در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف آرژانتین می‌رود.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرژانتین ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسلو وارد ایران شد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد، ولی زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان