Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پیام تسلیت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان درپی ارتحال استاد اخلاق حضرت آیت‌الله ناصری(ره) آمده است: رحلت ملکوتی عالم جلیل، عارف بی‌بدیل و فاضل بی‌تمثیل، حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد ناصری(ره) داغی گران بود که به فرموده پیامبر خاتم(ص) مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه عنوان شده است: به‌حق، این شیفته حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج)، چراغی بود که مسیر الی‌الله را برای مشتاقان وصول و رهروان تهذیب نفس و شیفتگان لقای امام عصر(عج) روشن و مبین ساخت و حکیمی بود که ساخت مدارس علمیه و تدریس و  تربیت شاگردان را سرلوحه حرکت علمی قرار داد و در ارشاد مردم لحظه‌ای کوتاهی نکرد و عالمی سخندان بود که همواره هم مدافع نظام اسلامی و امام راحل(ره) باقی ماند و هم وظیفه الهی خود را در حمایت از رهبر معظم انقلاب به تمام و کمال به انجام رسانید.

در پایان این پیام بیان شده است: این مصیبت را به حضرت صاحب‌العصر والزمان(ع)، رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید خصوصا زعیم حوزه علمیه اصفهان و علمای اعلام و حوزه‌های علمیه و بیت معظم‌له خاصه فرزندان عالم و فاضل ایشان و مردم شریف استان اصفهان، تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علو درجات را برای این عارفِ دانشمند مسألت داریم.

منزل آیت‌الله ناصری خانه امید مردم بود

همچنین در پیام علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان عنوان شده است: خبر ارتحال جانسوز عالم وارسته و عارف واصل حضرت آیت‌الله ناصری موجب تأثر و تألم شد؛ او که از سویی مراد و مرشد اهل دل و از سویی دیگر ملجاء و پناه مؤمنان و مستضعفان بود، لحظه‌ای در عمر پربرکت خویش از راهنمایی و هدایت و دلجویی و مساعدت دریغ نورزید و همین روحیه خدایی او باعث شده‌ بود که مسجد و منزل او تا واپسین روزهای عمر گرانبهایش همواره پناه امن و خانه امید مردم برای درمان دردهای مادی و معنوی خود باشد.

در ادامه نیز خاطرنشان شده است: بر خود لازم می‌دانم این ضایعه اسفبار را در ابتدا محضر قطب عالم امکان حضرت بقیةالله الاعظم (عج) و نایب برحقشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌ رهبر عظیم‌الشان انقلاب و همچنین سایر علمای اعلام، حجج اسلام و مردم شریف اصفهان به‌ویژه بیت مکرم و معزز آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض کنم و از خداوند متعال برای روح آن مرحوم علو درجات و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کنم.

آیت‌الله ناصری معنابخش فلسفه انتظار و بشارت دهنده منجی بود

همچنین در پیام اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز آمده است: با نهایت تأسف و تأثر خبر یافتیم روح بلند عالم ربانی و فقیه صمدانی، عارف روشن ضمیر و سالک الی‌الله حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری (قدس الله روحه) به ملکوت اعلی پیوسته است؛ مقام رفیع اخلاقی و معنوی آن نادره دوران، موجب آن بود که هر کلمه و اشاره حکیمانه و عالمانه او شیفتگان علم و معرفت و رهپویان زهدو تقوا را به دریچه عوالم معنا رهنمون وهدایتگر شود.

در بخشی دیگر از این پیام عنوان شده است: او معنابخش فلسفه انتظار و بشارت‌دهنده منجی و خود منتظر حقیقی ظهور حضرت صاحب‌الزمان مهدی موعود(عج) بود و سیمای الهی و کلام مسیحایی او، خفتگان را بیدار، غافلان را هوشیار و دل‌های مستعد را در یاد خدا مستغرق می‌‌کرد و پیرمراد جوانان پاک‌باز در دفاع مقدس ومدافع راستین حریم ولایت فقیه و نظام اسلامی بود.

در پایان بیان شده است: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، این مصیبت و ضایعه بزرگ جبران‌ناپذیر را به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، اساتید و علمای فرهیخته حوزه‌های علمیه کشور و جهان اسلام، شاگردان ارجمند و مردم متدین و شریف اصفهان و دولت‌آباد بویژه به خاندان معزز و فرزندان مکرم آن عبد صالح تسلیت می‌گوییم و خود را سوگوار وشریک غم جانکاه کانون بازماندگان داغدار می‌دانیم و در آخرین روز جمعه ماه محرم‌الحرام ماه سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) علو درجات و قرب الهی را برای آن عزیزدل‌ها از درگاه خداوند قادر علیم مسالت می‌کنیم.

در پیام محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان نیز آمده است: روح بلند، ملکوتی و والای عالم ربانی، سالک‌الی الله، عارف بالله و استاد کم نظیر اخلاق و معرفت حضرت آیت‌الله ناصری دولت آبادی به ملکوت اعلی پیوست؛ درگذشت آیت‌الله ناصری، عالم وارسته را به محضر مقدس حضرت صاحب الامر(عج) و حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه‌ای(حفظه الله) و همه خادمان و خدمتگزاران آستان اهل بیت(ع)، مستفیدان و ارادتمندان محضر ایشان، مردم شهرستان اصفهان و بیت معظم له تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله ناصری سید رضا مرتضوی علی قاسم زاده آیت الله ناصری حضرت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی