Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان به تخلفات گسترده در ورزشگاه شهیدسلیمانی سیرجان در جریان دیدار برابر گل‌گهر اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه شهیدقاسم سلیمانی سیرجان، تیم‌های فوتبال گل‌گهر و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال ایران به‌مصاف یکدیگر رفتند.

اما گویا با وجود اینکه سازمان‌لیگ اعلام کرده بازی‌ها باید با ۳۰ درصد ظرفیت حضور تماشاگران برگزار شود گل‌گهری‌ها با تعداد بیشتری روی سکوها حضور پیدا کرده‌اند که این ماجرا باعث اعتراض باشگاه سپاهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه باشگاه سپاهان در این خصوص به شرح زیر است:

در حالی که طبق اعلام قبلی در دیدارهای لیگ برتر تنها ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران ارزشمند فوتبال باید اختصاص داده شود، متأسفانه شاهد هستیم ورزشگاه سیرجان به‌صورت کامل و ۱۰۰ درصد گنجایش تکمیل شده است.

این درحالی است که باشگاه سپاهان با احتساب ظرفیت ۳۰ درصدی اقدام به اعزام هواداران فهیم خود به سیرجان کرده و اگر بنا بر تغییر مقررات یک‌شبه بود، سپاهان نیز با احتساب گنجایش ۱۰۰ درصدی اقدام به اعزام هوادار برای این بازی می‌کرد.

نکته قابل‌تامل و تأسف‌بار دیگر این است که سکوهای پشت نیمکت سپاهان به هواداران گل‌گهر اختصاص داده شده که این مسئله خلاف آئین‌نامه برگزاری مسابقات است.

متأسفانه باشگاه گل‌گهر در این دیدار مرتکب تخلفات متعددی شده و باشگاه سپاهان حق اعتراض به این شرایط ناعادلانه را برای خود محفوظ می‌داند.

در ادامه فیلمی که باشگاه سپاهان از ورزشگاه خانگی گل‌گهر منتشر کرده را نیز تماشا می‌کنید:

‌ کد خبر 599890

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران هفته سوم لیگ برتر فوتبال سپاهان تیم فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهرسیرجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه سپاهان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)