Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@07:32:37 GMT

خط و نشان صریح فرمانده پدافند ارتش برای دشمنان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۹۴۸۶

خط و نشان صریح فرمانده پدافند ارتش برای دشمنان

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در پدافند هوایی تمامی سامانه‌ها و تجهیزات بومی است و هیچ گلوگاهی در زمینه ساخت آن نداریم.

امیر علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در چهارمین آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم که با محوریت نیروی پدافند هوایی در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد با اشاره به رشادت‌های نیرو‌های مسلح کشورمان در طول جنگ تحمیلی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یکی از تصورات دشمنان نظام این بود که نیروی‌های مسلح کشورمان توانایی استفاده از تجهیزات و ادوات نظامی را ندارند درحالی که جوانان این مرزوبوم در طول جنگ تحمیلی به خوبی از این تجهیزات بهره بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت پدافند هوایی کشورمان تأکید کرد: اگر دشمنان نظام پی به قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران نبرده بودند بار‌ها به کشورمان تجاوز می‌کردند و این را ما به پاس رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جوانان این مرزوبوم داریم.

وی به رزمایش پهپادی ارتش اشاره کرد و گفت: در این رزمایش پهپاد‌های نیروی هوایی ارتش بار‌ها به پرواز درآمده و آخرین و به روزترین عملیات‌ها را با موفقیت انجام دادند. ابتکارات و تکنیک‌هایی در این رزمایش انجام شد که در دنیا بی‌نظیر است به طوری‌که امروز پهپاد‌های کشورمان مسلح شده‌اند و آماده دفاع از کشور هستند. قدرت بازدارندگی کشورمان به حدی است که دشمنان نظام نمی‌توانند خیال حمله به کشورمان را داشته باشند و در همین‌جا من این نوید را به ملت متدین و انقلابی می‌دهم که فرزندان شما در پدافند ارتش تا پای جان در میدان دفاع از ملت و آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که در آسمان کشورمان نمی‌توانند حضور پیدا کنند و اگر وارد این فضا شوند خارج شدنشان با خودشان نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارتش امیر علیرضا صباحی فرد جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی دشمنان نظام هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در  گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آمادگی ارتش در مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی به خاک کشورمان اظهار کرد: ماموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از مرزهای هوایی و دریایی و زمینی کشورمان است و این ماموریت را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به درستی و به قاطعیت انجام داده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این عظمت و بزرگی ۴۸ هزار شهیدی است که ارتش  کشورمان برای این آب و خاک تقدیم کرده است.

امیر سرتیپ محمد محمودی افزود: امروز به جرئت می‌توانم بگویم ارتش ما از همیشه آماده‌تر است، چرا که بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز را خودمان در حال تامین هستیم. در وزارت دفاع و ارتش این تجهیزات بومی آماده شده و اکنون به کار گرفته شده است. نیرو‌های ما اکنون  نیرو‌های با بصیرت و آگاه و هوشمند هستند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوان‌هایی که امروز وارد ارتش می‌شوند، از گذشته از نظر آموزش و تجهیزات انفرادی و تجهیزات جمعی آماده‌تر هستند. سلاح‌های جمعی مانند تانک و توپخانه، هواپیما‌ها و ناو‌های ما آماده‌تر از گذشته هستند و در ارتش همه آماده هستند  هر تهدید‌ی  علیه این کشور مانند جنگ تحمیلی رژیم بعث پیش آید را  در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و تعیین کننده و سخت بدهند تا دشمن  پشیمانی را به خوبی تجربه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است