Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک که از دوم شهریور آغاز شده بود، لغو شد.

به گزارش ایران اکونومیست، ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک که از چهارشنبه دوم شهریور به مدت ۱۰ روز کاری آغاز شده بود، لغو شد.

فدراسیون ژیمناستیک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به لزوم بررسی مجدد اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک، فرآیند ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون، به زمان دیگری موکول و زمان ثبت‌نام مجدد متعاقبا اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش‌از یک‌سال است که ریاست اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسیده است. چندی قبل و به دنبال پایان دوره شش‌ماهه سرپرستی حمید احمدی، وزارت ورزش و جوانان زهره مرزوقی را به‌عنوان سرپرست جدید این فدراسیون معرفی کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ژیمناستیک ، فدراسیون ژیمناستیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از بیرجند، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد. لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند.

بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟