Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:20:44 GMT

دومین پاسخ منفی به یونایتد؛ آژاکس وسوسه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۹۴۸۹

دومین پاسخ منفی به یونایتد؛ آژاکس وسوسه نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد آژاکس تحت هیچ شرایطی قصد از دست دادن وینگر برزیلی‌اش را ندارد حتی اگر لازم باشد به یک پیشنهاد وسوسه‌کننده 90 میلیون یورویی نه بگوید.

اسکای اسپورتس می‌گوید منچستریونایتد دومین پیشنهاد رسمی خود برای خرید آنتونی، ستاره برزیلی آژاکس را به باشگاه هلندی ارائه کرده و پاسخ منفی شنیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهادی که ارزش آن 90 میلیون یورو بوده است.

یونایتد پیش از این یک پیشنهاد رسمی دیگر به آژاکس داده بود ولی هلندی‌ها پیشنهاد اولیه 80 میلیون یورویی را رد کردند. یونایتد با اضافه کردن 10 میلیون یورو به پیشنهاد خود گمان می‌کرد پیشنهاد جدیدش آنقدر وسوسه‌کننده است که آژاکس نمی‌تواند به آن نه بگوید. اما هلندی‌ها تصورات شیاطین سرخ را خراب کردند و پاسخ منفی آنها امروز به اطلاع مدیران یونایتد رسید.

اسکای اسپورتس می‌گوید مذاکرات بین دو باشگاه همچنان ادامه دارد و ظاهرا آژاکس منتظر است تا پیشنهادی 100 میلیون یورویی از منچستر دریافت کند.

گمانه‌زنی‌ها درباره آینده آنتونی باعث شده نام او از فهرست بازیکنان آژاکس برای بازی روز یکشنبه مقابل اسپارتا روتردام خط بخورد. با اینکه مدافع عنوان قهرمانی اردیویسی مایل به حفظ آنتونی است اما می‌داند حجم بالای شایعات روی عملکرد او تاثیر منفی خواهد گذاشت. در نتیجه مدیران باشگاه هلندی امیدوارند تکلیف آینده او هر چه سریعتر روشن شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا

عضو ارشد حماس تاکید کرد: پاسخ به جوابیه اسرائیل همچنان در حال بررسی است.

به گزارش ایرنا، عزت الرشق بار دیگر گفت: هیچ گونه اظهارنظری به نام خود یا منتسب به منابعی در آن درباره پاسخ رژیم صهیونیستی که از کشور‌های میانجی (مصر و قطر) را دریافت کرده‌ایم، نداده است و پاسخ به جوابیه اسرائیل همچنان در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که برخی رسانه‌های اسرائیلی از انتشار این جوابیه منتشر کرده‌اند، با هدف تشویش اذهان و آشوب آفرینی انجام شده است.

 

«خلیل الحیه» معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه اعلام کرد که این گروه همان روز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کرده است.

الحیه افزود: جنبش اقدام به بررسی این پیشنهاد خواهد کرد و پس از اتمام بررسی‌ها، حماس پاسخ آن را ارسال خواهد کرد. این مقام حماس افزود که این پیشنهاد برای مذاکرات ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) تقدیم میانجی‌گران مصری و قطری شده بود.

دیگر خبرها

  • حماس: به زودی به پیشنهاد صلح اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا