Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری فولاد خوزستان مقابل تراکتور و تساوی گل‌گهر و سپاهان به اتمام رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بازی‌های پایانی هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 21:30 امشب (جمعه) دو دیدار حساس بین مدعیان فصل در شهر‌های سیرجان و اهواز برگزار شد که در پایان این دیدار‌ها نتایج زیر رقم خورد:

 * گل‌گهر سیرجان 2 - سپاهان اصفهان 2
گل‌ها: رناتو داسیلویرا (61 - گل به خودی) و علیرضا علیزاده (87) برای گل‌گهر و میلاد زکی‌پور (43 و 53) برای سپاهان
داور: مرتضی منصوریان
کارت زرد: مهران گلزاری از گل‌گهر و محمدرضا حسینی، یاسین سلمانی، محمد دانشگر و میلاد ذکی‌پور از سپاهان
سپاهان با توقف در خانه گل‌گهر سیرجان برای اولین بار در فصل جاری امتیاز از دست داد، اما با هفت امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد خوزستان 3 - تراکتور تبریز 2
گل‌ها: مجید علیاری (3 - پنالتی)، موسی کولیبالی (19 - پنالتی) و اشکان دژاگه (3+90) برای فولاد و هادی محمدی (53) و محمد آقاجان‌پور (58) برای تراکتور
داور: سیدوحید کاظمی
کارت زرد: مهدی شیری و وحید حیدریه از فولاد و مهدی هاشم‌نژاد و محمدرضا اخباری از تراکتور

نتایج فوق‌، یک پایان پرگل و دراماتیک را در هفته سوم لیگ برتر به ارمغان آورد. تا پیش از این بازی تنها 10 گل در شش مسابقه به ثمر رسیده بود.

لیگ برتر فوتبال| ثبت اولین 3 امتیاز آبادانی‌ها مقابل پولدارهالیگ برتر فوتبال|‌ نخستین پیروزی پرسپولیس با طلسم‌شکنی و انتقام

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان فولاد خوزستان سپاهان اصفهان فولاد خوزستان لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل تیم سونگون ورزقان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه میزبان تیم فوتبال مس سونگون ورزقان بود.

این دیدار که ابتدا زیر بارش شدید باران برگزار شد دیداری پر برخورد بود که تیم فوتبال نفت و گاز نتوانست از موقعیت مناسب خود که یک ضربه پنالتی بود به خوبی استفاده کرده و امتیازات را با حریف آذربایجانی خود تقسیم کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا هفته بیست و نهم با ۳۸ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و تیم فوتبال مس سونگون ورزقان هم با ۴۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

کد خبر 750185

دیگر خبرها

  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال