Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت : همزمان با هفته دولت ۱۴۷۰ طرح با بیش از ۱۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۲۲۴۱ نفر در شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: افتتاح ۱۳۸۲ طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاری ۶۶۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰۳۷ نفر و ۸۸ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری ۷۶۲میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰۴ نفر هدیه دولت سیزدهم به مردم کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی زنگنه با اشاره به سفر دولت سیزدهم به استان کرمانشاه در تیر ماه امسال گفت: آیت‌الله رئیسی از همان شروع فعالیت با رویه جدیدی سفر‌های استانی را در دستور کار قرار داد و با گذشت کمتر از یکسال به تمام استان‌ها سفر کرد و از نزدیک به گفتگو با مردم سراسر کشور پرداخت.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس‌جمهور بخشی از مشکلات مردم را برطرف می‌کند افزود: دولت سیزدهم با روحیه مردمی و جهادی و در قالب سفر‌های استانی در بین مردم حضور داشته و در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام گام برداشته است.

وی با بیان اینکه افتتاح فاز اضطراری آبرسانی کرمانشاه از سد گاوشان از مهمترین، طرح‌های هفته دولت است عنوان کرد: این پروژه شامل خط انتقال به طول ۷۳ کیلومتر، یک باب تصفیه خانه به ظرفیت ۲.۳ مترمکعب در ثانیه با ۴۴۶ میلیارد تومان اعتبار است که ۵۹ نفر نیز اشتغالزایی به دنبال داشته است.

رحیمی زنگنه با اشاره به اینکه باند دوم بزرگراه کامیاران سه راه قزانچی حدفاصل کامیاران تا روستای محمودآباد از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است گفت: این پروژه ۱۵ کیلومتر طول دارد و سرمایه‌گذاری آن نیز ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: افتتاح بیمارستان حکیم، ساختمان بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فارابی، دبستان ۱۵ کلاسه پردیس، ساختمان پلیس راه ماهیدشت، سالن باستانی ۱۵ خرداد، ساختمان کلانتری ابوذر و ... از جمله طرح‌های هفته دولت در شهرستان کرمانشاه است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی سرپرست فرمانداری کرمانشاه میلیارد تومان سرمایه گذاری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام ۶ پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق صعب‌العبور توانستند به ۶ نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی، تصادفات رانندگی، مشکلات تنفسی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6089398

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته