Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:24:34 GMT

تنها دختری که بازی پرسپولیس را تماشا کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۹۸۱۲

تنها دختری که بازی پرسپولیس را تماشا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از مسئولان دو تیم تا لیدرها، مسئولان دو باشگاه و البته تماشاگران عادی؛ نفرات حاضر روی سکو در دیدار آلومینیوم - پرسپولیس بسیار بیشتر از ظرفیت معمول یک بازی بدون تماشاگر بود که البته تازگی چندانی ندارد و هفته‌های گذشته در سایر شهرها نیز تکرار شد تا عدم اجرای قانون بیش از پیش در برگزاری مسابقات به چشم بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حضور یک دختر خردسال اراکی روی سکوهای ورزشگاه امام خمینی، بیشتر از سایرین توجهات را به خود جلب کرد. دختری که احتمالا از هفته‌های آینده فرصت تماشای قانونی مسابقه را خواهد داشت و می‌تواند تیم محبوبش را تشویق هم کند.

این هفته دیدار استقلال - مس تنها مسابقه با حضور تماشاگران زن بود و احتمالا در هفته‌های این موضوع به سایر ورزشگاه‌ها نیز خواهد رسید و احتمالا اگر ظرفیت بیشتر از این برای طرفداران زن تعیین شود، شاید بازار فروش بلیت هم داغ‌تر شود و باشگاه درآمدزایی خوبی انجام دهند.

عکس از امیرحسین خیرخواه

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد