Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نماز جمعه شهر ساری با اشاره به اقدامات دولت در یک سال گذشته، دولت سیزدهم را دولت عدالت محور و مردمی معرفی کرد که با مشارکت مردم به دنبال انجام کارهای بزرگ است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نماز جمعه شهر ساری در سخنانی با اشاره به کار شبانه روزی و مجاهدانه تمام اعضای دولت، گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی و عدالت محور است که در تلاش است با کار مجاهدانه مشکلات پیچیده کشور را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سفرهای رییس جمهور در یک سال گذشته، افزود: دولت به دنبال انجام کارهای بزرگی است که در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بود.
زارع پور شجاعت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه را یکی از این کارها عنوان کرد و گفت: این اقدام رانت و فساد را در این حوزه از بین می برد و برکات آن در آینده مشخص می شود.
وی ایجاد نهضت واکسیناسیون و کاهش مرگ و میر کرونا را یکی دیگر از اقدامات دولت دانست و افزود: ۶ میلیون بیمه نشده نیز در یک سال گذشته بیمه شدند .
وزیر ارتباطات تعامل و ارتباط عزت مدارانه با کشورهای همسایه و دیگر کشورها را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در یک سال گذشته اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از صد هیات تجاری بین ایران و کشورهای مختلف در رفت و آمد بوده اند و ده ها میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور جذب شده و یا در حال انجام است.
وی به تشکیل شورای عالی فضایی بعد از ۱۰ سال و مصوبات آن اشاره، افزود: ایران هم اکنون جزو ۱۰ کشور دارای فناوری فضایی است و برنامه داریم تا پایان دولت سیزدهم ماهواره های سنگین را در مدارهای لئو قرار می دهیم.
زارع پور به پرتاب ماهواره خیام با همکاری روسیه نیز اشاره کرد و خبر داد: تصاویر دریافتی ماهواره خیام به زودی منتشر می‌شود و یکی از استان هایی که می تواند برای کارکردهای مختلف از این تصاویر استفاده کند استان مازندران است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به راه اندازی درگاه خدمات دولت هوشمند اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲۰ درصد خدمات از طریق این درگاه ارائه می‌شود و برنامه داریم تا پایان این دولت با ارائه تمام خدمات دولتی کسی نیاز به مراجعه نداشته باشد و از منزل با گوشی یا کامپیوتر خود از خدمات دولتی بهره مند شود.
وزیر ارتباطات ایجاد دسترسی فیبر نوری برای منازل و کسب و کارها، حمایت از شبکه های اجتماعی و پلتفرهای بومی را از دیگر برنامه های وزارت ارتباطات عنوان کرد.
وی نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه کشور دانست و تاکید کرد مشکلات کشور به دست جوانان ایرانی قابل حل است.
وزیر ارتباطات تصریح کرد: قطار پیشرفت و توسعه فناوری در کشور در حال حرکت است و با تلاش جوانان هیچ زمانی متوقف نمی شود.
بر اساس همین گزارش، وزیر ارتباطات قبل از آغاز نماز جمعه در مصلای نماز جمعه ساری حاضر شد و با قرار گرفتن در میز خدمت وزارت ارتباطات به صورت چهره به چهره با مردم دیدار کرد.
در این دیدارها مردم مسائل و مشکلات خود را مطرح و وزیر ارتباطات دستورات لازم برای پیگیری این مشکلات را صادر کرد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیبر نوری ماهواره نماز جمعه واکسیناسیون مازندران ساری وزیر ارتباطات سوادکوه ساخت ایران وزارت ارتباطات ایران ساخت دولت سیزدهم زارع پور عیسی زارع پور ماهواره خیام برای مردم نماز جمعه ساری ماهواره سنگین شبکه های اجتماعی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای بن بید و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی افزود: بن بید، روستایی از توابع شهرستان دشتی با ۵۱ خانوار و جمعیت ۱۷۰ نفر می‌باشد.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای بن بید، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود.

وی افزود: ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

کد خبر 6090302

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم