Web Analytics Made Easy - Statcounter

البته به طور جدا از این موضوعات به طور واضح می توان عنوان کرد که نه تنها جعبه پلاستیکی قفسه بندی در حمل و نقل بلکه در زندگی روزمره نیز به دفعات بسیار زیادی ما با آن سر و کار داشته و از آنها استفاده می کنیم که از مزیت های بسیار مهمی که این جعبه ها دارند.

از بهترین وسیله هایی که برای حمل و نقل یا حتی نگهداری محصولات می توان از آن بهره گرفت جعبه پلاستیکی شفاف است که انواع بسیار متنوع و گوناگونی دارد که هر کدام از انواع آن برای امور خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که شفاف از جمله انواع جعبه پلاستیکی است که کاربردها و موارد استفاده بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین از مهم ترین نکات استفاده از این محصول این است که در حمل و نقل به دلیل سهولت در جا به جایی جزء بهترین و پر طرفدار ترین محصولات است که می توان از آن بهره گرفت و بر اساس نوع کار مد نظر آن را مورد استفاده قرار داد که از نمونه فواید استفاده ای که دارد آن است که بسیار مقرون به صرفه و ارزان است و به راحتی می تواند آن را خریداری نمود و برای خرید آن لازم نیست هزینه زیادی را پرداخت نمایید که از بهترین ویژگی این جعبه ها می باشد.

جعبه پلاستیکی کوچک

یکی از لوازمی که در حمل و نقل وسایل و محصولات کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد جعبه پلاستیکی می باشد که در ابعاد مختلفی از جمله بزرگ و کوچک وجود دارد. شما بدون شک در اطراف خود از این جعبه ها در مدلهای متفاوت و رنگهای گوناگون در مصارف مختلف زیاد دیده اید که اکثرا در میوه فروشیها و باغداریها مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه های پلاستیکی به دلیل وزن بسیار پایین و حمل آسان بسیار مورد استقبال قرار گرفت به طوری که امروزه به ندرت جعبه چوبی دیده می شود و اکثرا از جعبه های پلاستیکی استفاده می کنند.

علاوه بر مصارفی که گفته شد از جعبه پلاستیکی کوچک برای نظم دهی و چیدمان در منزل مورد استفاده قرار می گیرد این جعبه های پلاستیکی در دو نوع مات و شفاف تولید شده که به طرز غیر قابل باوری از حجم لوازم و وسایل کم می کند و از شلوغی خانه جلوگیری می کند.

مواد این جعبه ها از جنس با کیفیت بوده و تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود و همچنین به بعضی از مدلهای این جعبه ها به دلیل داشتن درب از ورود هرگونه گرد و غبار به داخل جعبه جلوگیری می کند که این یکی از نکته های حائز اهمیت در طراحی جعبه ها است.

جعبه پلاستیکی مشکی

برای نگهداری هر چه بهتر از جعبه های پلاستیکی باید آنها ز نور مستقیم آفتاب دور نگه داشت زیرا برخورد نور مستقیم آفتاب موجب پوسیدگی جعبه ی پلاستیکی و در نتبجه کاهش طول عمر آن خواهد شد. در پروسه ی تولید جعبه های پلاستیکی توجه به وزن و همچنین طراحی قالب و انتخاب یک دستگاه تزریق مناسب از لحاظ سرعت از موارد بسیار مهم بع شمار می آید. جنس و همچنین دوام کف جعبه از دسته عواملی می باشد که باید هنگام خرید به آ آن توجه ویژه ای داشته باشیم زیرا اگر که جنس کف نامرغوب و بی کیفیت باشد امکان دارد حین حمل و نقل دچار شکستگی شود و محصولات از بین برود.

امروزه طیف بسیار گسترده ای از واحدهای تولیدی و همچنین کسب و کارها برای بسته بندی و همچنین حمل و نقل محصولات خود از جعبه پلاستیکی مشکی  استفاده می کنند به طور کلی جعبه های پلاستکی در سه حوزه ی خانگی، صنعتی و همچنین عمومی کاربرد دارند.

در ساخت جعبه های پلاستیکی نوع درجه دو از مواد بازیافتی همچون پلاستیک استفاده شده است بنابراین قیمت این محصولات نسبت به نوع درجه یک به صرفه تر می باشدد اما از لحاظ کیفیت نسب به نوع درجه یک پایین تر می باشند.

اگر که به دنبال خرید بهترین نوع جعبه ی پلاستیکی هستید باید توجه کنید که جعبه ای که انتخاب می کنید دارای وزن کمی باشد تا بتوانید به راحتی آن را جابه جا کنید به طور کلی وزن این جعبه های پلاستیکی باید به گونه ای باشد که کارگران هنگام جابجایی به مشکل برنخوردلازم به ذکر است که بدانید جنس جعبه های که در صنعت مرغداری استفاده می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد تا بتواند تحمل وزن ورغها در تعدا بالا را داشته باشد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها ایرنا رپرتاژ آگهی جعبه پلاستیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا رپرتاژ آگهی جعبه پلاستیکی ایرنا رپرتاژ آگهی جعبه پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد جعبه های پلاستیکی جعبه پلاستیکی جعبه ها ی پلاستیکی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

بیشتر بخوانید: سمیرا حسن‌پور در نقش زن ناصرالدین‌ شاه

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.
دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعدها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228594 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟