Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینزاگی معتقد است تیمش باید در بازی های مهم لیگ بهتر کار کند

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر گفت برای مهار سرگی میلینکوویچ ساویچ به روبرتو گالیاردینی بازی داده است. 

طرفداری | پس از شکست 3-1 اینتر مقابل لاتزیو در المپیکو، سیمونه اینزاگی به DAZN گفت:

این شکست با توجه به نحوه اتفاق افتادن آن دردناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مقابل حریف قدرتمند و باکیفیتی قرار گرفتیم و بازی متعادلی بود اما گل لوئیز آلبرتو واقعا بازی را تغییر داد. زمانی که مسابقه 1-1 بود، ما یک فرصت مهم گلزنی را توسط دنزل دومفریز از دست دادیم و نیاز بود در این دیدار عزم بیشتری در تمام کنندگی مان داشته باشیم. پس از تساوی به قدرت و اراده بیشتری نیاز داشتیم تا بازی را به نفع خود رقم بزنیم. ما می دانستیم که لاتزیو چگونه بازی خواهد کرد و در نیمه اول سعی کردیم با حفظ توپ این تیم و ضدحملاتش را محدود کنیم. 

انتخاب ها و تعویض ها برای این بازی؟ به گالیاردینی برای مهار میلینکوویچ بازی دادم. طبیعی است که پس از شکست افراد به انتخاب‌ ها نگاه کنند، اما اگر دومفریز در آن موقعیت گلزنی کرده بود، اکنون در مورد بازی متفاوتی در حال صحبت بودیم. تاثیر لوکاکو بر تیم و تعویض او؟ لوکاکو در دو بازی اول عملکرد خوبی داشت. ما می دانیم که باید در اینگونه بازی ها فراتر از چگونگی شرایط لوکاکو یا لائوتارو، برای پیروزی تلاش بیشتری کنیم. بیشتر از تجزیه و تحلیل تصمیمات گرفته شده و تعویض های انجام شده، باید کل بازی را تحلیل کنیم. همه ما و نه فقط مهاجمان باید تلاش بیشتری انجام دهیم. 

گل های دریافتی؟ تیمی مثل تیم ما هرگز نباید گلی مثل گل اول را دریافت کند. گل های دوم و سوم تماشایی و فردی بودند، اما گل اول غیرقابل قبول بود. اهمیت بازی های رو در رو با تیم های مدعی؟ نباید ببازیم چون باختن به تیم ضربه می زند. فردا بازی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، اما باید در تغییر دادن جزئیات یک بازی به نفع خود خوب کار کنیم زیرا در اینگونه بازی ها جزئیات و اتفاقات تفاوت ایجاد می کنند. 

اخبار داغ 

پیشنهاد ژرژ مندس به ناپولی و میلان برای جذب کریستیانو رونالدو سردار آزمون حمایت مالی از فرزندش را قطع کرد + عکس از دختر سردار آزمون بنزما: رسیدن به رکورد گلزنی رونالدو غیرممکن است آتش گرفتن سکوی وطنی در روز افتتاح چمن ورزشگاه!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که یک فصل و نیم در پرسپولیس حضور داشت و با این تیم همه جام‌های داخلی را به‌دست آورد در تابستان ۱۴۰۲ برای انجام بازی بیشتر در لیگ راهی اراک شد.

گوهری که با قراردادی قرضی اردوی پرسپولیس را ترک کرده، در یک فصل سه بار برابر هم‌تیمی‌های سابق خود قرار گرفته است.

او در دو دیدار گذشته نمایش خوبی داشت. گوهری در آزادی با تک گل علی نعمتی مغلوب شد اما در بازی برگشت در اراک با کلین‌شیت خود موجب شکست تلخ پرسپولیس در اولین تجربه سرمربیگری اوسمار شد.

احمد گوهری پیش از بازی با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش گرمی داشت و باید دید چه عملکردی در این بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)