Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته گذشته خرمشهر استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ را تجربه کرد؛ ضمن آنکه در استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴ به ثبت رسید.

به گزارش ایسنا، اَهل استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۴ لرزید و خرمشهر استان خوزستان نیز زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ را تجربه کرد. جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است: 

شنبه ۲۹ مرداد

در ورزقان استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ و ویس استان خوزستان زلزله ۲.۷ رخ داد.

اَهل استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۴ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۶ کیلومتری اهل و ۲۰ کیلومتری اشکنان استان فارس و ۲۹ کیلومتری بندرمقام استان هرمزگان بوده است.

یکشنبه ۳۰ مرداد

در حصارگرمخان استان خراسان شمالی زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

دوشنبه ۳۱ مرداد

در قائمیه استان فارس زلزله ۲.۶، کوهبنان استان کرمان زلزله ۲.۵، خرمشهر استان خوزستان زلزله ۲.۷، گزیک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۸، ینگی قلعه علیا استان خراسان شمالی زلزله ۲.۷ رخ داد.

سه‌شنبه اول شهریور

در سیرچ استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۷ کیلومتری رخ داد و کانون آن در ۱۲ کیلومتری سیرچ، ۲۷ کیلومتری شهداد و ۲۸ کیلومتری اندوهجرد این استان گزارش شد.

هجدک استان کرمان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۳ کیلومتری هجدک، ۲۶ کیلومتری چترود و ۳۳ کیلومتری کاظم آباد این استان بوده است.

چهارشنبه ۲ شهریور

سنگان استان خراسان رضوی زلزله‌ای به بزرگای ۲.۹، ارد استان فارس زلزله ۲.۸، قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله ۲.۵، قلعه خواجه استان خوزستان زلزله ۲.۶، قره آغاج استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۵، سیرچ استان کرمان زلزله ۲.۵ را تجربه کردند.

پنج‌شنبه ۳ شهریور

بندر خمیر استان هرمزگان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۲۷ کیلومترس بندر خمیر، ۴۰ کیلومتری لافت و ۴۹ کیلومتری کنگ این استان گزارش شد.

در دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله ۲.۵، نهبدان استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۶ و قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

جمعه ۴ شهریور

خرمشهر استان خوزستان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۷ کیلومتری لرزید و کانون رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۳۲ کیلومتری خرمشهر و ۴۰ کیلومتری مینوشهر استان خوزستان و ۳۶ کیلومتری عراق بوده است.

فین استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ در عمق ۹ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۴ کیلومتری فین، ۴۴ کیلومتری قلعه قاضی و ۴۷ کیلومتری بندرعباس این استان گزارش شد.

در سلمان شهر استان مازندران زلزله ۲.۵ و مردهک استان کرمان زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زمین لرزه زلزله رخدادهای لرزه ای در هفته گذشته زمین لرزه ای به بزرگای ۳ خرمشهر استان خوزستان استان خوزستان زلزله زلزله ای به بزرگای استان کرمان زلزله بزرگای ۳ ۴ کانون آن استان خراسان ثبت رسید استان فارس ۷ کیلومتری زلزله ۲ ۵ زلزله ۲ ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند

به گزارش خبرآنلاین، زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۹ ریشتر جزایر «اوگاساوارا» در ژاپن را لرزاند.

ایسنا در خبری نوشت: سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند.

به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900160

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند