Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@13:20:31 GMT

محور سراوان ـ‌ گشت تک بانده شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۰۲۹۱

محور سراوان ـ‌ گشت تک بانده شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد در محور سراوان ـ گشت به طول ۶۰ کیلومتر که از دو سال پیش عملیات احیا و بازسازی آن در حال اجرا است، به صورت یکطرفه انجام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: با تشکیل اکیپ راهداری و با هماهنگی امکانات ماشین آلات،ادوات و همچنین راهداران شهرستان های سراوان، مهرستان، گلشن، سیب و سوران، عملیات احیای جاده قدیم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه آسفالت، ترمیم، و احیای علائم ترافیکی این محور از مطالبات و نیازهای اصلی مردم در این محور بود و استارت احیای آن توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراوان زده شده ادامه داد: به صورت امانی و کارشبانه‌ روزی راهداران، آسفالت این محور بازسازی،عملیات خط کشی ونصب علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: سنگینی بار ترافیکی محور سراوان به گشت منجربه تصادفات مکرر رخ به رخ و تلفات جاده ای و همچنین افزایش تعداد کشته ها نسبت به مصدومان و مجروحان شده است.

کرد ابراز امیدواری کرد: با توجه به تقسیم بارترافیکی بین دو محور اصلی وقدیم‌ ، ورفت و برگشت خودروها از دومحور متفاوت، شاهد تصادفات رخ به رخ که بیشترین آمار تلفات جاده ای رادر این محور داشته ،نباشیم و کاربران جاده ای در این محور با آرامش و ایمنی بیشتری تردد کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟